• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Idag får min Aerospace gå på Systemet ---> Silverbröllop!

Jäkligt kul att läsa!
Den första klockan jag köpte själv var bara för 7 år sen men det kan ju hända mycket i livet, det är inte den klockan som bärs mest längre men varje gång jag kollar på den är det som en liten tidsmaskin. Resorna man gjort med den, vart man bodde vem man var osv.

Stort grattis 🎉, fråga - har du servat några gånger ?

Som jag sa i första posten, har bara bytt batteri vart fjärde år och packningar vid varannat batteribyte, senast i juni förra året då den även passerade trycktesten med "flying colours". Helt strulfri under dom 25 år jag haft den.

Normalt är jag ju rätt strikt med mitt veckovisa klockbytarschema, men idag gör jag ett undantag ett par timmar ... ;)
Breitling 2023-01-09.jpg

Som jag sa i första posten, har bara bytt batteri vart fjärde år och packningar vid varannat batteribyte, senast i juni förra året då den även passerade trycktesten med "flying colours". Helt strulfri under dom 25 år jag haft den.

Normalt är jag ju rätt strikt med mitt veckovisa klockbytarschema, men idag gör jag ett undantag ett par timmar ... ;)
Breitling 2023-01-09.jpg
Tack, var lat, nu scrollade jag själv och såg oxå, kul med en dinka med historia o som funkat perfekt 😎

Tillbaka
Topp