Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske inte men Beckham får nog anses ha hyfsad koll.Gott om pengar innebär inte alltid klass...
Kanske beror på vad du menar med klass. Du kanske tänker på klädstil mm och inte samhällsklass.Kanske inte men Beckham får nog anses ha hyfsad koll.
Samhällskass är jag ytterst ointresserad av. Han har klarat sig bra trots att hans blod är rött.Kanske beror på vad du menar med klass. Du kanske tänker på klädstil mm och inte samhällsklass.
Samhällskass är jag ytterst ointresserad av. Han har klarat sig bra "trots" att hans blod är rött.Kanske beror på vad du menar med klass. Du kanske tänker på klädstil mm och inte samhällsklass.
Han var en bra fotbolssspelare förut, men i övrigt inga lovord från mig.Samhällskass är jag ytterst ointresserad av. Han har klarat sig bra "trots" att hans blod är rött.
Grym klocka!Pirlo. Güld.
Tudor Chrono i S&G. Släpptes nyligenSchysst dinka! Men vad har han på sig?
@JensBP den skulle du haft!TB12 matchar "båten" med TAG Heuer
Odell Beckham med en jag vet inte vad
De'Anthony Thomas sportar i sin guld Rålle bara sådär...respekt.
Hade jag fått välja mellan den och din hade jag valt dinKobe Bryant rockar Hublot
Dålig på ref men ser onekligen ut som någon Richard Mille!?! Men det kanske du redan räknat ut?Någon som kan identifiera Pep Guardiaolas klocka här?
Ganska säker på att det är en custom RM010 AMC blue...Någon som kan identifiera Pep Guardiaolas klocka här?
Någon som kan identifiera Pep Guardiaolas klocka här?
Dålig på ref men ser onekligen ut som någon Richard Mille!?! Men det kanske du redan räknat ut?
En av 30Ganska säker på att det är en custom RM010 AMC blue...
är väl bara en dj41a?Dybala med en Skydweller, right?
Allright, tack!är väl bara en dj41a?
Såklart Kung Griezmann ska glida med stil, riktigt läcker klocka det där, enligt mig.Griezmann med en skaplig Nautilus kronograf
Sergio Ramos och en DJ.
IberiaDet går bra nu.. medelklass Rolle och flyger norwegian
Medelklass-full ännu?Ja da. Förstod det. Var ett försök på att vara lite små rolig så här 8 öl in en fredag