Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lord Bendtner!Nicklas Bendtner med tveksam outfit och vad som ser ut som nån Panerai.
Sjukt att han får spela med den. Men NFL verkar inte vara så restriktiva; man ser ganska saftiga guldkedjor under match också. Men att spela med RM är att lyfta det en nivå till.
Obj med RM under nfl match
Obj med RM under nfl match
Sjukt att han får spela med den. Men NFL verkar inte vara så restriktiva; man ser ganska saftiga guldkedjor under match också. Men att spela med RM är att lyfta det en nivå till.
Tydligen inte ok.RM:s affärsidé är väl att idrottarna ska använda klockorna under tävling. Men lite skumt att det är tillåtet i vissa sporter.
Hyfsad PR för RM!
Som hastigt och väldigt lustigt inte tillhör Raiders längre...tror han är klar för Patriots nu efter att hotat Raiders ägare med strykOakland Raiders Antonio Brown med DD.
Ja, det stämmer. Sen var det nog lite mer än att han hotat deras GM (inte ägare) med stryk, men det var droppen...Som hastigt och väldigt lustigt inte tillhör Raiders längre...tror han är klar för Patriots nu efter att hotat Raiders ägare med stryk
Matchar ju färgernaKing James med en RM11-03 och för övrigt mycket tveksam outfit
Haha, färgmatchningen är det inget fel påMatchar ju färgerna
Haha, färgmatchningen är det inget fel på
Det är ju hans image, "I dont give a fuck"-attityd, jag har pengar så jag kan klä mig hur som helst...King James med en RM11-03 och för övrigt mycket tveksam outfit
”Jag har pengar så jag kan klä mig hur som helst” stämmer ju in på ganska många...Det är ju hans image, "I dont give a fuck"-attityd, jag har pengar så jag kan klä mig hur som helst...
Jag trodde också det där var RM först, men här har vi facit på att det är en Hublot: https://www.hodinkee.com/articles/english-premier-league-managers-watches. Chelsea sponsor, för övrigt.Frank Lampard kör numera RM.
Han har bra smak FrankJag trodde också det där var RM först, men här har vi facit på att det är en Hublot: https://www.hodinkee.com/articles/english-premier-league-managers-watches. Chelsea sponsor, för övrigt.
Här har vi en fotbollsspelare med smak.
Xabi Alonsos samling.
Jag håller med.Modern klassiker Sett den x antal gånger. Förbannat bra!
Krafth! inte Kraftig Häftig klocka dock!Premier Leagues senaste svensk, Emil Kraftig, med en Royal Oak.