• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

galácticon

Patek
2-Faktor
Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. 😁 Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
Nej, nej. Tanken med vinnarringarna är att de ska vara vräkiga och varje sten står för något speciellt.
 
  • Like
Reactions: HSK

ClownenJac

Panerai
Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. 😁 Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
Nej, tvärtom - mästerskapsringar i USA är fantastiskt osmakligt vräkiga! Helt absurdt, men charmigt :)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. 😁 Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
Nope, hela Tampa Bays lag och organisation fick den där. 319 diamanter och stor som ett hus (Florida, baby!). Själva ”skallen” kan skruvas av och innanför finner man deras hemmastadion Raymond James Stadium i miniatyr. Hela storyn om ringen och dess design finns på Youtube.

För övrigt förtjänar Playoff-Lenny minst en till. Raise the flags!
 
Senast ändrad:

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Messi med en AP RO
6E4C14BE-7C1A-4AB6-A671-FD4CCA0459CF.jpeg
 
Topp