Super Bowl, sorry.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Super Bowl, sorry.
Nej, nej. Tanken med vinnarringarna är att de ska vara vräkiga och varje sten står för något speciellt.Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
Nej, tvärtom - mästerskapsringar i USA är fantastiskt osmakligt vräkiga! Helt absurdt, men charmigtJag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
Nope, hela Tampa Bays lag och organisation fick den där. 319 diamanter och stor som ett hus (Florida, baby!). Själva ”skallen” kan skruvas av och innanför finner man deras hemmastadion Raymond James Stadium i miniatyr. Hela storyn om ringen och dess design finns på Youtube.Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?
han rockar väl en aqua terra i titan om jag ej har felDuplantis hoppar alltså med Omega på handleden.
Förklaringen till bilderna på Duplantis: ”Känns knappt”
TOKYO. Det fanns de som reagerade över att Mondo Duplantis hoppade OS-kval med en klocka på handleden. Förklaringen? Det är sponsorn Omega som satt på honom förwww.aftonbladet.se
Messi med sin egna ROMessi med en AP RO
Stay classy San Diego. Snygg kavaj dockCristiano med oklar timepiece, "more is more" som Yngwie Malmsteen säger
LegendMaroon med Batman
Haha, tänkte precis lägga upp den. Frågan är om det inte är låset som gått upp? Annars ett helt galet hängBra häng på den där
Haha jo förmodligenHaha, tänkte precis lägga upp den. Frågan är om det inte är låset som gått upp? Annars ett helt galet häng
Bra häng på den där
Kallt att dra första pitchen med ett lås som gått uppHaha, tänkte precis lägga upp den. Frågan är om det inte är låset som gått upp? Annars ett helt galet häng
Gissningsvis så var det nog kastet som gjorde att låset gick upp.Kallt att dra första pitchen med ett lås som gått upp
Inte mycket till sportklocka då maoGissningsvis så var det nog kastet som gjorde att låset gick upp.
Gissningsvis så var det nog kastet som gjorde att låset gick upp.
Ja, inte ska man kunna begära att en klocka i den prisklassen klarar av ett kast med liten boll...Inte mycket till sportklocka då mao
Jag var på plats för att se eländet hahaBra häng på den där
"Se"Jag var på plats för att se eländet haha
Fattiglapps-stolar jag vet
Du var där!Fattiglapps-stolar jag vet
Dark side of the moon skulle jag säga.
Romain Bardet, en gång tippad som "Frankrikes nästa Tour de France-vinnare", med någon variant av Speedmaster.
Nån slags kopia på AP Royal Oak Offshore, men vad det är vet jag inte.Vad har Blåvitts nyförvärv för klocka?
Hade gissat på något Hublot Fusion -aktigtNån slags kopia på AP Royal Oak Offshore, men vad det är vet jag inte.
Jag tänkte på det men tyckte glasringen såg åttakantig ut.. men det kan nog vara en Hublot Big Bang King power ändå. typiskt fotbollsspelare. Hoppas han fått den gratis.Hade gissat på något Hublot Fusion -aktigt