Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vi sätta en femma på att Marc Hirschi, som Alaphilippe spurtslår ovan, snart kommer synas med IWC på handleden? Han har fått publikt genombrott i årets TdF och hans manager är Fabian Cancellara, Schweizisk cykellegend och långtida IWC ambassadör.Såg nyss när han vann etapp 2 av Tour de France och noterade även jag något som liknade en Richard Mille.
Vilket det då var som ni redan konstaterat här ovan.
Enligt uppgift: "(This is the RM 67-02 model, designed with and for the South African athlete, Wayde van Niekerk. Made for racing, both ultra-light (32 grams in total)".
Ska vi sätta en femma på att Marc Hirschi, som Alaphilippe spurtslår ovan, snart kommer synas med IWC på handleden? Han har fått publikt genombrott i årets TdF och hans manager är Fabian Cancellara, Schweizisk cykellegend och långtida IWC ambassadör.
C Ronaldo med Hublot
Det där är Jonathan Berggren. Precis uttagen i andra raka turneringen med Tre Kronor. https://www.eliteprospects.com/player/274796/jonatan-berggrenFortsätter på hockeyspåret.
Osäker på vem av spelarna i Skellefteå AIK detta är, men att spela för Västerbottens stolthet och rocka en Söner of Sweden (loggan ser ut som Västerbottensosts logga) är fan inte dumt alltså!
Jag förstår inte riktigt hur man som designer tänker när man tillverkar något sånt här och går in till chefen.C Ronaldo med Hublot
Fattar inte hur man kan tycka denna klocka är fin..C Ronaldo med Hublot
vem är detta? / killen med kollenElias sportar AP
Skaplig på ishockey. Heter Elias Pettersson och lirar i NHL.vem är detta? / killen med kollen
Elias Pettersson, Vancouver canucks (Nhl)vem är detta? / killen med kollen
Rimligt att inte gilla den. Antar dock att Ronaldo gör det.Fattar inte hur man kan tycka denna klocka är fin..
SB?Leonard Fournette med sin SB-ring, och sin RM.
SuperBowl?
Jag har ingen aning vem mannen är men det kan säkert stämma om han är en NFL-spelare. Även med USA-mått så känns den lite väl vräkig för att vara något man blir officiellt tilldelad så jag antar att det är någon egenkomponerad historia?SuperBowl?