• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ilona ?

Joakim

Sugen
2-Faktor
89FDAA1D-201A-461E-9CFA-08DA7AA2C00D.jpeg
8B3C0FCA-B873-4ECF-BD5E-72F801216139.jpeg
ngn som vet något om Ilona? Har 2 dinkor därifrån och Google ger inte mycket (bild 1 stulen då jag är på tj.resa och dinkan i kassaskåpet)
 
89FDAA1D-201A-461E-9CFA-08DA7AA2C00D.jpeg
8B3C0FCA-B873-4ECF-BD5E-72F801216139.jpeg
ngn som vet något om Ilona? Har 2 dinkor därifrån och Google ger inte mycket (bild 1 stulen då jag är på tj.resa och dinkan i kassaskåpet)
Det enda jag vet är att det är ett märke grundat 1958 i Balsthal vid Grenchen i Schweiz. Den första digitala har ett stiftankarverk!
Enkla klockor men rätt roliga, svårt att hitta delar, får fixa donatorverk om delar är trasiga!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Det enda jag vet är att det är ett märke grundat 1958 i Balsthal vid Grenchen i Schweiz. Den första digitala har ett stiftankarverk!
Enkla klockor men rätt roliga, svårt att hitta delar, får fixa donatorverk om delar är trasiga!
Min jump-jour har rasat, du sitter inte på en donator?
 
Topp