Jag e på!Sååååååå.. det enda jag läser är att folk inte kan, sånt skiter jag i, vilka ska gå ?
Jag kommer loss så jag hakar på som det ser ut. Dock blir inte Viggen med då han ligger hos urmakaren
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag e på!Sååååååå.. det enda jag läser är att folk inte kan, sånt skiter jag i, vilka ska gå ?
Jag kommer loss så jag hakar på som det ser ut. Dock blir inte Viggen med då han ligger hos urmakaren
Håller med! Jag kommer, med en tom plats i klockrullen och höjd swishgräns som sig börSååååååå.. det enda jag läser är att folk inte kan, sånt skiter jag i, vilka ska gå ?
Ne du vaskar ju baraJag kommer
Edit: säljer aldrig
?Ne du vaskar ju bara
Blev du inte av med något på en buss ?
Jo smärtar fortfarande...Blev du inte av med något på en buss ?
UschJo smärtar fortfarande...
Den svarta försvann på en nattbuss.
https://klocksnack.se/threads/tissot-tank-1931-1933.31821/page-2#post-707880
...fast det kommer kännas som förra århundrandet, gudskelov...Så sjukt taggad Grymt initiativ! Kommer bli århundradets GTG
jag kommer! Allt ska bort! Stor rea !!!Är det någon som säljer nått då ? haha
Det var ju lätt att bjuda på bärs när du vet att han inte kan komma...Frestande men Helsingborgs Bryggeri firar fem år samma dag så ingen tvekan vad jag väljer.
Jag bjuder naturligtvis @Gummo på fri öl hela dagen.
I will be there! Sjukt spännande och supertaggad. Borde dessutom ha nytt kul mögel på handleden som förhoppningsvis hinner landa i slutet på nästa vecka.Sååååååå.. det enda jag läser är att folk inte kan, sånt skiter jag i, vilka ska gå ?
Då är vi tvåI will be there! Sjukt spännande och supertaggad. Borde dessutom ha nytt kul mögel på handleden som förhoppningsvis hinner landa i slutet på nästa vecka.
Du ska alltid vara värst..Då är vi två
1 av 31st confirmed.. jag hoppas också att den hinner hem, CP-1 E.I Esercito Italiano
NäeDu ska alltid vara värst..
Du ska alltid vara värst..
Sorry boys, den här gången kommer jag ( om transporten går som den ska) presentera pepsimögel som får allt annat att se ut som små harpluttar
Seiko-quartz?Sorry boys, den här gången kommer jag ( om transporten går som den ska) presentera pepsimögel som får allt annat att se ut som små harpluttar
Det här smället liite högreSeiko-quartz?
Ja, dagen man tror att man gett sig in i vintagegamet på allvar så kommer storpojkarna å snor lunchpengarna..Sorry boys, den här gången kommer jag ( om transporten går som den ska) presentera pepsimögel som får allt annat att se ut som små harpluttar
Aha, Zodiac!Det här smället liite högre
Mkt mkt mer rare. Nåt som bara de allra mest störda entusiasterna har fått upp ögonen förAha, Zodiac!