Gör det förbjudna. Skapa kaos. Kom utan.Då återstår den svåra frågan vilka ur man skall packa ner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör det förbjudna. Skapa kaos. Kom utan.Då återstår den svåra frågan vilka ur man skall packa ner...
#revolution #fuckthesystemGör det förbjudna. Skapa kaos. Kom utan.
Alla!?Då återstår den svåra frågan vilka ur man skall packa ner...
Du har ta-mig-fan rätt!Alla!?
Nej men personligen skulle jag tycka det vore kul att se lite mer antika saker snarare än 60-70-tals arbetsverktyg.
hmmm...Alla!?
Nej men personligen skulle jag tycka det vore kul att se lite mer antika saker snarare än 60-70-tals arbetsverktyg.
Du tänkte tvärt om eller?hmmm...
Njae, blir väl lite blandat. Bananen är framplockad.Du tänkte tvärt om eller?
Edit: skulle gärna titta lite på bananen t.ex.
#fuckedforlife ?#revolution #fuckthesystem
#livetshårdaskola#fuckedforlife ?
Packa ner BB och SM också tycker jagNjae, blir väl lite blandat. Bananen är framplockad.
Hmm, det kanske dröjer. Väntar på meny från krogen. Men det blir gott till kvarterskrogspriset
Den som väntar på något gott.. Insåg nu att jag börjar jobba kl. 11 på söndag. Får dubbla dosen resorb, med andra ord.Hmm, det kanske dröjer. Väntar på meny från krogen. Men det blir gott till kvarterskrogspriset
Inser nu att jag börjar jobba i Östersund kl 14 på Söndag, kanske får ta det lite lugnt på lördagen trots allt, ska ju köraDen som väntar på något gott.. Insåg nu att jag börjar jobba kl. 11 på söndag. Får dubbla dosen resorb, med andra ord.
Du förstår att det är ett gäng trötta gubbar med lupp och radiumskador som ska ses va?Den som väntar på något gott.. Insåg nu att jag börjar jobba kl. 11 på söndag. Får dubbla dosen resorb, med andra ord.
Mer gammledansk åt folket!Du förstår att det är ett gäng trötta gubbar med lupp och radiumskador som ska ses va?
Hmm, det kanske dröjer. Väntar på meny från krogen. Men det blir gott till kvarterskrogspriset
Den där jäkla seamastern ja...Packa ner BB och SM också tycker jag
En Czech?Rackarns.. På frågan om nyköpet skulle hinna landa till helgen.
Kanske hintar lite.
Damn. You're good.En Czech?
Hehe, vet att han sålt många till Sverige. Dock ingen Longines som jag vill ha...Damn. You're good.
Ja. Jag är grymt taggad. Han har ett par Long Jeans till salu också.Hehe, vet att han sålt många till Sverige. Dock ingen Longines som jag vill ha...
Kom med ett erbjudandeDen där jäkla seamastern ja...
Allt som inte är dagsfärskt går för halva priset? Det här blir nog en upplevelse utöver det vanliga.Var drar vi gränsen?
Senast 80-tal?