Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på den.Även om detta skulle påverka mig så tycker jag det helt klart skulle vara något man bör titta på.
Egentligen skulle man blockera hela annonsplatsen till att varken kunna köpa eller sälja.
Då kan man i alla fall känna sig mer trygg både när man handlar och säljer.
Vet vem personen är. Och sett bilder på saker som är förstörda. Så inget bedrägningsförsök. Vet även att han åkte fr Sthlm, direkt hem när han fick reda på inbrottet. Som hans "mamma" informerade om, då hon var hemma och bevakade huset (men ej var hemma vid själva inbrottet)...så allting stämmer han har blivit av med sina Rolex klockor vid ett inbrott.
Känns känns konstigt att inte ha ett kassa skåp för klockorna , när har säljer genom "sitt" företag , skulle aldrig ha mina klockor ute ur kassaskåpet när jag är borta
Kan bara hålla medFyfan va tråkigt.
Ok, dåsåHan skriver även i FB-gruppen att han har haft två men troligtvis har han inget av dem kvar nu.
Ahhh faktisktFyfan va tråkigt.
För han brukar vanligtvis vara så tydlig menar du?Han har formulerat sig väldigt otydligt, man kan tolka det som så att han säljer stulna klockor vilket inte är fallet.
För han brukar vanligtvis vara så tydlig menar du?
Måste ju inte varit fb-gruppen som gjort han till ett kap, samma info har du ju via hans annonser på blocket också...Vilket gör det till en idioti att vara med i klockgrupper på FB..
Måste ju inte varit fb-gruppen som gjort han till ett kap, samma info har du ju via hans annonser på blocket också...
Håller dock med om att inget av det är särskilt smart!
han har bara uppdaterat dem för att få ut att de är stulna och varna ev köpare så de inte handlar stöldgods,Ja jag är seriös. Men dina ovan scenarion stämmer ju inte heller. Bara att ta bort annonserna i så fall. Om det är för att varna skulle han ju inte sätta ett pris?
Hur?Har en bekant som blev rånad på sin Rolex mitt inne i Sthlm
Väntade vid hans trappuppgång
Hm. Det var alltså planerat. Läskigt!Väntade vid hans trappuppgång
Detta skedde dock för ett par år sedan.. Verkligen läskigt!Hm. Det var alltså planerat. Läskigt!
+1Med tanke på hur KS växer så är det nog bara en tidsfråga innan scammer mfl hittar hit. Dags att höja annonsgränsen till 6 mån och 250 poster.