Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Somrig, vit tavla, lite färg, en av de stora tillverkarna.![]()
Det är en skönt sommrig vittavlad klocka från en av dom stora tillverkarna, lite blingig, lite färg, lagom storlek och självklart inte vintage...och liiiite ovanligare och kanske inte allas 'cup of tea' men vad annars...
Så fortsättning följer...
Inte ens du Mastekiller kan väl vara galen nog att köpa en begagnad Portuguese - nää, det vill jag inte tro.
Blev intresserad varför är man galen om man köper en beggad Portuguese ?![]()
Klart det är en böööölgari..... Sånt jävla crap....som att riva sönder 1000 lappar i duschen....En vulgo-Bulgari bergis? Hatar den redan...![]()
.som att riva sönder 1000 lappar i duschen....
Färg, ser ingen... Ingen cartier...Denna...?
![]()
Både vit och svart är väl färger...?Färg, ser ingen... Ingen cartier...
Baaaaah - jag ger upp - spotta ut vad du köpt, karl!
![]()
![]()
Även om den kanske inte stämmer överens med din beskrivning så är jag rätt säker på att det är en Corum Rolls Royce.
Gör det bara! Skit i Masterkiller. Det finns nya polare därute.Jag vet, jag vet! Fan, nu är det jobbigt att hålla mig från att posta bild..![]()