• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Incoming....Teaser...

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Men då är det ju en sådan där Tudor-kronograf som nästan ser ut som en Steve McQueen Rolex
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det vet du ju hur det känns antar jag :D

Ingen vulgari...

Varit där, gjort det....men det är en del av sporten....mina två har i alla fall varit vackra för det bleka ögat.....hoppas nu bara inte du gått och spontanköpt en riktig grisklubba MK!!

En vit Pörtöges är iofs nice.....
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet, jag vet! Fan, nu är det jobbigt att hålla mig från att posta bild.. :D
Jag vet också, men orkar inte posta, då det inte finns något pris, och jag har ju inte fått Doxa-kepan, från Ricrob 's teasetävling :( Du kanske kan lägga in den i denna tråd istället https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-eviga-”pay-it-forward”-tråd.7521/ ...fast å andra sidan så sätter du väl inte in några pengar på BCF ändå ;) Vi skulle väl vara uppe i 20k vid det här laget, om alla skötte sig ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ok, låt mig dra några rövare;

Corum Admirals Cup, udda, relativt stor tillverkare, bling, färg (ganska mycket i signalflaggorna), vita tavlor etc

Chopard Mille Miglia, samma beskrivning som ovan
 
Okejdå......vi har ju några rätta svar så jag kan ju likagärna avslöja vad det blir..., snabbast var Zed ...

Rätt svar var ju en Rolex Milgauss med vit tavla, ville ju ha en sommrig dinka med vit tavla, lite eftersom jag faktiskt aldrig ägt en vittavlad dinka (vad jag kommer ihåg iallafall) och Rolex är ju Rolex :cool:

Såg en till salu men det var dom här bilderna från TRF som jag gick igång på, ser riktigt crispy ut om jag får säga det själv...

FF344557-D2C8-4A55-9341-13A2C5158E4F-1421-0000016615A615DB_zps0fc7be85.jpg


5F9AB2CE-A739-45EE-A553-DD466FAD7133-1421-000001661C6F69D2_zpsa569deed.jpg

Min dinka som förhoppningsvis dimper ner på Måndag...

3AD67BFB-39CD-497F-AB17-0432AFC23F44-1421-000001662521AB2A_zps4d7c4e64.jpg


Har aldrig riktigt gått igång på Milgauss förut men ändrade mig när jag såg den vita, den känns kul, sommrig och en bra mix mellan dress och sport och lite skönt blinging och det oranga sticker ut bra...

Så nu återstår bara att vänta in den...
 
Topp