• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I-landsproblem nr 1. Vill så gärna ha en Rolex Sub men fixar inte det så typiska attributet:banghead:
Ingen i den här tråden som tagit upp just det problemet va?! I inledningstexten omnämns Rolex Sub som ett exempel just för att dem flesta kan relatera till den.

Köp en 116600, det gjorde jag. Toknöjd. Synd bara att den gått upp så mycket i pris efter den slutade tillverkas.
Varför slutade den att tillverkas eller vad va grejen med det =) ? Och vad fick du betala? Idag ligger den på 105k, har för mig att den startade på 95k?

Ingen i den här tråden som tagit upp just det problemet va?! I inledningstexten omnämns Rolex Sub som ett exempel just för att dem flesta kan relatera till den.

Varför slutade den att tillverkas eller vad va grejen med det =) ? Och vad fick du betala? Idag ligger den på 105k, har för mig att den startade på 95k?
Jag förstår faktiskt inte riktigt hur dom tänkte med det, men dom var väl fast beslutna att gå upp i diameter. Jag har inte följt priset men vet att den i Sverige listade 92-95 eller dylikt och var relativt kall då, man kunde få en bra pre-owned för mellan 60 och 70 som jag förstår det. Jag betalade 93 för en pre-owned i bra skick, och den ligger väl i detta nu runt 90-110.

• Like
Reactions: Don
Tillbaka
Topp