Är det positivt? (seriös fråga)Fat ladyn har betydligt mer wrist presence...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det positivt? (seriös fråga)Fat ladyn har betydligt mer wrist presence...
Är det positivt? (seriös fråga)
Jag bräker snart dig Denke
Denke det där är nog den häftigast patinerade safirGMT:n jag sett.
Självklart vintage!
Vintage kan ju inte definieras av om det är plexi, gulnade markeringar eller matt tavla eller inte. Det är väl ändå åldern som räknas, eller? Antik konst definieras väl på ålder och inte metod och bilar blir veteran vid en viss ålder.
Imho.
...Vintage klockan är/har..........
1.30 år gammal
2.Plexi
3.Målad tavla
4.Fyra siffrigt serie nummer
5.Tritium
Ujuj.. Någon har lurat dig Micke NiOk, min GS från -71 har varken målad tavla, plexi (tror jag inte iaf), fyrsiffrigt serienummer eller tritium. Men över 30 år är den i alla fall...
Äh, jag har bestämt mig för min ståndpunkt... är klockan minst 30 år gammal och har lite feeling så är det vintage....
Här ändras villkoren konstant!...Äh, jag har bestämt mig för min ståndpunkt... är klockan minst 30 år gammal och har lite feeling så är det vintage....
Här ändras villkoren konstant!...
https://klocksnack.se/threads/vintage-inget-producerat-efter-1987-efter-nyår.2534/#post-39972
Fat ladyn är alltså inte vintage?
Ja det är underbart!Visst är det härligt! Den här lynnigheten och de oväntade kasten i ställningstaganden hos patronaget. Förändringsbenägenheten och flexibiliteten är helt enkelt väldigt hög.