• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

DFD60FBF-AE98-4540-B194-72FB3DD38EA1.jpeg

637B1578-B711-4FAC-8853-27EDF8B4E242.jpeg

Börjar bli några flaskor nu efter besöket på Hernö Gin Hotel i helgen och komplettering från Systemet i Hermösand! 🤗

tempImageYHR9q8.png

Fick dessa två som försenad 60-årspresent! En Sipping är inte lätt att hitta, även om Emil Årjäng vart på denna så mindre än hälften kvar bara! 🤣
IMG_2251.jpeg

Börjar bli några flaskor nu efter besöket på Hernö Gin Hotel i helgen och komplettering från Systemet i Hermösand! 🤗

tempImageYHR9q8.png

Fick dessa två som försenad 60-årspresent! En Sipping är inte lätt att hitta, även om Emil Årjäng vart på denna så mindre än hälften kvar bara! 🤣
IMG_2251.jpeg
Fin samling! Svart, grön och gul mina favoriter av vanliga sortimentet. Missade deras High Coast Terroir släpp i år tyvärr, sålde slut på några timmar. Én är fin den också.

Fin samling! Svart, grön och gul mina favoriter av vanliga sortimentet. Missade deras High Coast Terroir släpp i år tyvärr, sålde slut på några timmar. Én är fin den också.
Tack broder! 🤗

Har inte jagat flaskor på det sätet men lite kul att rada up dem ändå...
Den du nämner stod i en glasmonter i lobbyn...

En Sipping har jag aldrig haft i min ägo förut och med proveniens från en av världen bästa bartenders å vete tusan om den kommer att smakas på särskilt ofta! 🤪

Senast ändrad:

tempImageYHR9q8.png

IMG_2251.jpeg
Härnö Navy är min favorit! Tycker hernö överlag leverar grym gin 😊

Tillbaka
Topp