xigzo
Guld
Låter inte så farligtDen där dåren (ihop med Bilzerian lurkandes i bakgrunden) så kan man nog inte räkna med några stillsamma kvällsaktiviteter. RM och AP i havet bland strippor, sprit och produkter från Colombia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte så farligtDen där dåren (ihop med Bilzerian lurkandes i bakgrunden) så kan man nog inte räkna med några stillsamma kvällsaktiviteter. RM och AP i havet bland strippor, sprit och produkter från Colombia.
Precis, det är ju ändå fredagLåter inte så farligt
Haha, det är ju precis det man kan varaÄsch kan inte vara så kräsen
Vitaly rm buba Watson![]()
Han hänger ju med Dan BilzerianInternationell kändis? Kom igen. Ok, jag är lite gammal och gaggig och går o lägger mig igen![]()
Han hänger ju med Dan Bilzerian![]()
Det måste vara en 47: a?Arnold med Panerai(?) på första, men vad är det på andra bilden?
![]()
![]()
60mm, ser ut som en pam341Det måste vara en 47: a?
Stämmer, det är en omega SMP Quartz som han fått av sin morPresent från mamma Diana va?
OHFAN, så har man lärt sig ngt idag oxå! Och då är det inte en SMPc då utan en SMP.Stämmer, det är en omega SMP Quartz som han fått av sin mor
@Aurum din ring är fetare..50 Cent med en riktigt vass AP RO och en rätt märklig ring från Cartier
![]()
Det där är ringen jag ville ha... Men kostar snabbt mer än min isade helguldssantos.@Aurum din ring är fetare..
Du hade varit kung med den ringen, haft den och din tiger och santonsen, där har vi en bra bild!!Det där är ringen jag ville ha... Men kostar snabbt mer än min isade helguldssantos.
Klockan är en Seamaster på mesh och har en guldbrun-aktig tavla enl en youtuber som sett klockan han bär i nya filmen.hmm, bytt omegan mot nån tactical!?
![]()
Mycket bra, ett riktigt lyft från de osmakliga U-Boat kreationerna han burit titt som tätt senaste årenArnold är ju alltid på tapeten i dessa sammanhang.
![]()
![]()
Klockan var bättre än glasögonen och ringen...Slänger in en bild till på Nic Cage, denna gång med en Sky-Dweller i guld och lagom häng i länken
![]()
Och skäggetKlockan var bättre än glasögonen och ringen...![]()
Klockan var bättre än glasögonen och ringen...![]()
...och kostymen.Och skägget![]()
Fan, glömde den...och kostymen.
Ringen var sjukt märklig, nästan värre än Cartier ringen på 50 Cent ovanKlockan var bättre än glasögonen och ringen...![]()
Klockan var bättre än glasögonen och ringen...![]()
Och skägget![]()
Nu är ju iofs en helguldsskydweller inte direkt definitionen på god stil, snarare tvärt om. Lite kul vulgokloss....och kostymen.