En Omega Speedmaster '57 tydligen, på Sean Connerys gamla Goldfinger-NATO!Vad har bond på armen då? chronograph allafall, kanske inte den han har i filmen dock..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Omega Speedmaster '57 tydligen, på Sean Connerys gamla Goldfinger-NATO!Vad har bond på armen då? chronograph allafall, kanske inte den han har i filmen dock..
![]()
dags för dig att fixaJean-Claude Biever blir så här glad av sin nya Rainbow Daytona. Han har för övrigt en fantastisk PP samling som han visar upp i Talking watches
![]()
Står högst upp på inköpslistandags för dig att fixa![]()
Ser ut som devad är det för Rolex? har Jared Padalecki
nån vintage Comex? liknar lite’grann![]()
![]()
vad är det för Rolex? har Jared Padalecki
nån vintage Comex? liknar lite’grann![]()
![]()
Är det något fel? jag är ganska ny härÄr jag helt ute & cyklar om jag säger en Comex SD eller Sub?
Edit - Kanske ska vakna på morgonen & läsa vad du skrivit först![]()
Eftersom du inte bytte rad innan du klistra in bilden så är det lätt att missa texten "ån vintage Comex? liknar lite’grann". Han bad alltså om "ursäkt" för att han upprepade samma gissning som du själv redan givit ^^Är det något fel? jag är ganska ny här
genom klock’världen, och vet inte passande ord som (bär) eller (har) om du menade det,
Annars ber om ursäkt.
Nej, som ovan inget fel från dig. Jag läste fel, gnuggade ögonen läste igen. Inget konstigt!Är det något fel? jag är ganska ny här
genom klock’världen, och vet inte passande ord som (bär) eller (har) om du menade det,
Annars ber om ursäkt.
Snarare en sågning.https://www.dmarge.com/2019/09/odell-beckham-fake-watch.html På OBJ-teamt, kan vi tro att det är en slump att han nämner svenska Daniel Wellington eller kan vi ha ett potentiellt ambassadör på ingång?
Läste något på watchanish Instagram igår att han nu setts med en fake RM under uppvärmningSnarare en sågning.
Stämmer det så är det ju utan tvekan ett av de bästa PR-stuntsen någonsin.
Loggan ser ut som LonginesNågon som har en gissning på vad Irans president Rouhani har på armen? Svår bild men ändå.
![]()