Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slick Rick med en smakfullt isad Rolex.
Tudor Black Bay skulle jag säga.....vad är det för klocka ? SUB?
Någon som vet vilken klocka Björn Ulvaeus har i aktuella DI Weekend?
Vilka kungar!Mayol och Enzo.
Brad Pitt är väl "samarbetspartner" med Breitling, dvs vandrande reklampelareBrad Pitt kör med Breitling. Oklart vad Sandler bär
Stämmer bra, han får bra betalt för att synas med Bratte på armenBrad Pitt är väl "samarbetspartner" med Breitling, dvs vandrande reklampelare
Synd ändå, vad tragiskt det måste att vara en känd person och inte kunna leva ett fritt liv som oss vanliga.Stämmer bra, han får bra betalt för att synas med Bratte på armen
Han kanske gillar Breitling och ser det som win-win om han får betalt för att bära det och får visa upp klockorna? Någon som vet om han bar Breitling privat även innan han fick spons?Synd ändå, vad tragiskt det måste att vara en känd person och inte kunna leva ett fritt liv som oss vanliga.
Såklart har du rätt vardande klockmärket. Jag menar den 'förbannelse' det bringar att vara en person som typ alla vet hur denne ser ut och de konsekvenser det medför i det verkliga livet.Han kanske gillar Breitling och ser det som win-win om han får betalt för att bära det och får visa upp klockorna? Någon som vet om han bar Breitling privat även innan han fick spons?
Såklart har du rätt vardande klockmärket. Jag menar den 'förbannelse' det bringar att vara en person som typ alla vet hur denne ser ut och de konsekvenser det medför i det verkliga livet.
Folow the money!Han kanske gillar Breitling och ser det som win-win om han får betalt för att bära det och får visa upp klockorna? Någon som vet om han bar Breitling privat även innan han fick spons?
Brad Pitt kör med Breitling. Oklart vad Sandler bär
Stefan Persson (H&M) som ser ut att bära någon slags platina-Nautilus?
Stefan Persson (H&M) som ser ut att bära någon slags platina-Nautilus?
Jag har inte så bra koll på PP men det känns osannolikt att någon av hans magnitud skulle nöja sig med stål.Kan även vara en vanlig 5711.
Äldre Seiko Kinetic Sports 200https://open.spotify.com/track/6KzJwRf7FWSWXT0k7fW45f?si=UJy4fXC0R_KVhOZ8qDkYOQ
Simply Red´s klocka, någon?
Otroligt ful.Nya Bond-klockan .
Förstår verkligen inte den där - tycker att den är otroligt ful.Nya Bond-klockan .
Tudor Black Bayvad är det för klocka ? SUB?
Väldigt lätt att förstå, de har gjort en militär vintageversion av en modern klocka.Förstår verkligen inte den där - tycker att den är otroligt ful.