Vonlind
Silver
https://open.spotify.com/track/6KzJwRf7FWSWXT0k7fW45f?si=UJy4fXC0R_KVhOZ8qDkYOQ
Simply Red´s klocka, någon?
![]()
Seiko kinetic titanium?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://open.spotify.com/track/6KzJwRf7FWSWXT0k7fW45f?si=UJy4fXC0R_KVhOZ8qDkYOQ
Simply Red´s klocka, någon?
![]()
Betyder inte pilen att den ska vara issued? Jag har sett det på en del vintage men nu för tiden antar jag att man bara använder det för att det ser tufft ut.Väldigt lätt att förstå, de har gjort en militär vintageversion av en modern klocka.
Jo, precis. Broad arrow som den heter betyder väl att det är en egendom tillhörande den brittiska kronan.Betyder inte pilen att den ska vara issued? Jag har sett det på en del vintage men nu för tiden antar jag att man bara använder det för att det ser tufft ut.
Nej, den väcker inget ha-begär precis.Förstår verkligen inte den där - tycker att den är otroligt ful.
Såg honom igår i vad som måste vara ett av TV historiens mest traumatiska avsnitt för klocknördar. När tonårsgrabben på fyllan i Ray Donovan spyr i hans flådiga klocklåda i garderoben.Liev Schreiber med Cartier Santos - large.
![]()
Efter en timme och 12min typ.
Nu har Rogan köpt en GS tydligen. Kul diskussion.
Ja. Han som är gäst visade Joe sin spring drive när han var där förra gången. Matt har en podcast om klockor så han kan en del. Efter det hade Joe blivit imponerad och köpt en GS själv och så snackade de om det. Matt hade fått ett mail från nån chef på GS efter det tidigare avsnittet.Tänkte precis gå in och skriva om det finns några kändisar som rockar GS... Det gjorde det tydligen. Kul! Pratar han om det i klippet du länkade?
Alltså hans handleder! Den bjässen är säkert 47 mm men han bär den som en 38 mm DueGuld Panerai på Dwayne Johnson
![]()
RM?![]()
Vad bär Richard Hammond här?
Fan som han ser ut nuförtiden.![]()
Vad bär Richard Hammond här?
Tänkte också det men finns ju en del modeller som har liknande form.
Ja Jeremy ser fräschare ut medan Richard verkar gått åt helt annat håll.Fan som han ser ut nuförtiden.
Riktigt tung klocka från RockySly Stallone kör med Nautilus 5980-1R
![]()
Älskar Ryans klocksmak. Alltid elegant! (svarar inte på fråganVad är det Ryan Reynolds bär?
![]()
Vad är det Ryan Reynolds bär?
![]()
Chopard kanske?Vad är det Ryan Reynolds bär?
![]()
Aldrig sett den tidigare! Mycket fin!
Onekligen likt iaf, skarp gissning om inte annat!
Man undrar ju ibland vilka det är som faktiskt är genuint intresserade och vilka som bär märken i stil med PP, AP, JLC m.fl. för att deras personal shopper vet att det är inne eller för att de helt enkelt får spons.
Möter man någon på ICA som bär den typen av klocka kan man ganska säkert anta att personen är intresserad av klockor men det blir svårare med kändisar. Jag kanske bara är fördomsfull och det känns som att de flesta bär de plagg och smycken de har för att någon annan har bestämt det men det är alltid roligt när man blir motbevisad och någon talar ut om sin samling eller gör medvetna val som tyder på ett intresse.