• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Det var skickligt!

Oväntat val. Jag hade gissat på något traditionellt som PP eller VC.

67C24357-930D-474C-BFB5-E289C48BAC11.jpeg
Härligt att se en kändis av Prince Charles kaliber med sann klocksmak, inga Rolex osv.

Som vanligt levererar Ed Sheeren en imponerande klocka, kan inte riktigt mina PP men det är någon typ av Patek Philippe Perpetual Calender Chronograph;
1625775837395.png

Mancini med RM? What?
29364DD9-8481-460B-867B-778CB9814D79.jpeg
De verkar sponsra en hel del idrottare så det är nog inget han har köpt för egna pengar. Det var till och med någon norsk skidåkare som skickade ett tiggarmail till RM och fick en tvåmiljonersklocka som spons så det känns som att de delar ut dem lite hur som helst.

De verkar sponsra en hel del idrottare så det är nog inget han har köpt för egna pengar. Det var till och med någon norsk skidåkare som skickade ett tiggarmail till RM och fick en tvåmiljonersklocka som spons så det känns som att de delar ut dem lite hur som helst.
Han har nog råd att betala ioförsig...🤤

Richard jobbar nära sina ambassadörer, de tar fram en klocka med funktionalitet som är användbar i deras disciplin. Machninis kronograf har 15/45-min graderingar så deb fungerar som ett verktyg till hans jobb.
"känns som att de delar ut dem lite hur som helst" Syftar du till Johannes Thingnes Bø? En av de mest framgångsrika utövarna i historien i sin disciplin. Till skillnad från många andra tillverkares ambassadörer så tävlar han (och alla andra RM-ambassadörer...) med sin RM på handleden. Läs gärna på lite, det finns en anledning till varför RM är en av få som lyckats bli respekterad i branschen på så kort tid.
119757898_671379576802928_7004112758851824377_n.jpg

135784196_1114518115674430_6700325308642778262_n.jpg

Richard jobbar nära sina ambassadörer, de tar fram en klocka med funktionalitet som är användbar i deras disciplin. Machninis kronograf har 15/45-min graderingar så deb fungerar som ett verktyg till hans jobb.
"känns som att de delar ut dem lite hur som helst" Syftar du till Johannes Thingnes Bø? En av de mest framgångsrika utövarna i historien i sin disciplin. Till skillnad från många andra tillverkares ambassadörer så tävlar han (och alla andra RM-ambassadörer...) med sin RM på handleden. Läs gärna på lite, det finns en anledning till varför RM är en av få som lyckats bli respekterad i branschen på så kort tid.
119757898_671379576802928_7004112758851824377_n.jpg

135784196_1114518115674430_6700325308642778262_n.jpg
Tack för infon, tänkte mest på att han till skillnad från de flesta sponsrade idrottare själv hörde av sig och bad om att få klockan om jag inte minns fel vilket kanske antyder att han inte direkt var ett förstahandsval även om de gick honom tillmötes.

Anthony Hopkins med en 3H Deep Pro för under tusenlappen. Man behöver naturligtvis inte bara äga exklusiva prylar för att man har pengar men det är alltid något skönt över rika människor som bär anspråkslösa klockor. 😊

FB_IMG_1626098736778.jpg

orologio-ocean-diver-pro-automatic-superluminova-500ft.jpg

Ber om ursäkt för dubbelpost, men här är några ytterligare bilder:

EKuRcLkXYAEUWzS.jpg
8518d0e3b3d125aef529a6b5ecf3f874.jpg

Han brukar ofta bära Panerai, så finns nog en chans att det är nåt skoj.
Han har setts med en vintage autavia, Bell & Ross, sub, och flera panerai, så han gillar nog klockor. Han ska också ha en IWC Mark XV, läste jag någonstans. Kan det vara den? Ser ut som om loggan på klockan är bredare än bara bokstäverna IWC dock.

Han har setts med en vintage autavia, Bell & Ross, sub, och flera panerai, så han gillar nog klockor. Han ska också ha en IWC Mark XV, läste jag någonstans. Kan det vara den? Ser ut som om loggan på klockan är bredare än bara bokstäverna IWC dock.
Mjo, uppdaterade mitt inlägg när jag kom på att det var mer än Panerai han fotats med. Tycker klockan i din post ser ut att ha ett cushion case, dock. Boett i stil med Panerai Luminor.

Tillbaka
Topp