Naomi Osaka byter från Citizen till Tag Heuer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror han lyckades bygga hyfsat mkt douche kapital genom sina uttalanden innan han åkte upp för att Omega ska vilja avstå….. men tydligen var sponsen genom Omega (som även nämnts ovan).Nu kommer säkert Omega använda Bezos i sin reklam.
Som vanligt noll koll, vilket man säkertNaomi Osaka byter från Citizen till Tag Heuer.
Tennisspelare(tennisspelerska?) från Haiti, typ skitduktig.Som vanligt noll koll, vilket man säkert
”ska” ha. Men vem är detta?
Hon är väl från Japan.Tennisspelare(tennisspelerska?) från Haiti, typ skitduktig.
Du har rätt, född i Japan med Haitisk Pappa, japansk MammaHon är väl från Japan.
Rankad 2:a just nu tror jag.
Tennisspelare(tennisspelerska?) från Haiti, typ skitduktig.
Jaha, jag är dessvärre totalt ointresserad av tennis så det får jag använda som bortförklaring då.Hon är väl från Japan.
Rankad 2:a just nu tror jag.
Äsch då, jag gillar inte heller sport, förrutom tennis. Hade det varit en stjärna från någon annan sport hade jag förmodligen gått bet jag medJaha, jag är dessvärre totalt ointresserad av tennis så det får jag använda som bortförklaring då.
Troligtvis någon variant av Tissot PR516.Vad har Mr Bond här?
Ser ut att vara 126610LVBeckham junior med en, vad jag kan se, Rolex submariner
Vad bär Steven Seagal för bjässe?
Red med red & blue
Dunderfake
Haha, ok.Dunderfake
Jag kan inte bedöma äktheten men det har diskuterats i filmtråden att det tydligen är vanligt förekommande med replikor inom film och TV. Kanske av kostnadsskäl eller p.g.a. att man saknar rättigheter att använda specifika varumärken och istället väljer varor utan branding? Jag minns inte orsaken men det går säkert att fiska fram infon om man har lite tid över.Haha, ok.
Kanske inte ens sitter ett urverk i klockorna?Jag kan inte bedöma äktheten men det har diskuterats i filmtråden att det tydligen är vanligt förekommande med replikor inom film och TV. Kanske av kostnadsskäl eller p.g.a. att man saknar rättigheter att använda specifika varumärken och istället väljer varor utan branding? Jag minns inte orsaken men det går säkert att fiska fram infon om man har lite tid över.
Klockor i filmer/serier osv...
Ofta när jag kollar på nån film/serie/program eller liknande så ser man ju en hel del klockor som man har ingen aning om vilka det är?!?! Så därför startar denna tråd för mig och Er såklart ;) som kanske vill posta en bild på nån klocka ni har sett och vill veta vad det är för Märke/Modell...klocksnack.se
Har för mig att Hodinkee haft ett avsnitt om dettaKanske inte ens sitter ett urverk i klockorna?
Kronan ser ut att ha vart med ”Älskling jag krympte barnen”Red med red & blue
Haha! Red behöver grövre kronskydd med tanke på vad han utsätter klockan för!Kronan ser ut att ha vart med ”Älskling jag krympte barnen”