• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Rex Maris

Omega
John Cleese med en Lange???
(Lyckas inte lägga in bilden)

Klart Cleese ska bära Lange. Han har många gånger utnyttjat att han är lång, lange på tyska, i sketcher och filmer. 😉
 

Galaxy

Rolex
Vad har Lampard här?
1665386629604.png
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Har noll koll på fotboll så inte bekant med snubben innan men en goodling skvallrar ju om en ganska mäktig samling där en lax-patek skulle passa in. På den här bilden ser man också 24h(?) indikatorn så vi kan nog avfärda Bratten (även om den också är ball)

franklampard.jpg
 

Tapiren

Cartier
Kändis och kändis men Youtubern Hoovie Tyler brukar för det mesta glida runt i olika former av Rolex, här en femsiffrig GMT.

Det jag kan reagera på med viss förvåning är att han ofta gör reklam för andra (enklare...) varumärken, men att han aldrig bär dem?

"Jag har just fått hem denna fantastiska XX som är en fröjd att bära, bla bla bla" och sen har han inte på sig den ens i den videon, hade jag betalat dyra pengar för det samarbetet hade jag inte varit nöjd.

Brukar det vara så med "influensers" och youtubers?
 

Bilagor

  • Tyler-Hoovs-e1614323452696.jpg
    Tyler-Hoovs-e1614323452696.jpg
    30.4 KB · Visningar: 33

Psykel

Patek
Kändis och kändis men Youtubern Hoovie Tyler brukar för det mesta glida runt i olika former av Rolex, här en femsiffrig GMT.

Det jag kan reagera på med viss förvåning är att han ofta gör reklam för andra (enklare...) varumärken, men att han aldrig bär dem?

"Jag har just fått hem denna fantastiska XX som är en fröjd att bära, bla bla bla" och sen har han inte på sig den ens i den videon, hade jag betalat dyra pengar för det samarbetet hade jag inte varit nöjd.

Brukar det vara så med "influensers" och youtubers?
Låter rimligt. Är väl annorlunda om man är brand ambassador som "riktiga" kändisar brukar vara.
 

ScubaKing

Audemars
Varför dessa äckel?

Varför inte, tråden heter "Internationella kändisars klockor", dessa två är internationella kändisar (nu ökända) och dem bär klocka.
Finns det regler för sedighet i tråden?

Eller tycker du en "kändis" ska gå igenom några specifika premisser för att få tas upp här, till exempel "Kändis ej dömd för sexbrott eller mord"?

Du har massmördaren Putin i tråden, kvinnoboxaren Sean Connery och en mängd andra tvivelaktiga människor....
 
Senast ändrad:

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
.
Varför inte, tråden heter "Internationella kändisars klockor", dessa två är internationella kändisar (nu ökända) och dem bär klocka.
Finns det regler för sedighet i tråden?

Eller tycker du en "kändis" ska gå igenom några specifika premisser för att få tas upp här, till exempel "Kändis ej dömd för sexbrott eller mord"?

Du har massmördaren Putin i tråden, kvinnoboxaren Sean Connery och en mängd andra tvivelaktiga människor....

Ja du har en poäng. Klart att de som figurerar i tråden inte ska behöva ha passerat det moraliska filtret innan. Men kändispedofiler / groomare är på en annan nivå känns det som.
 
Topp