Det kanske han inte gjorde förrän efteråt.Gjorde han det under tiden som president?
Jag på en föreläsning med honom relativt tidigt efter hans ämbete och då körde han pannan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kanske han inte gjorde förrän efteråt.Gjorde han det under tiden som president?
Klart Cleese ska bära Lange. Han har många gånger utnyttjat att han är lång, lange på tyska, i sketcher och filmer.John Cleese med en Lange???
(Lyckas inte lägga in bilden)
John Cleese kritisk mot hotell i Umeå
John Cleese är på besök i Umeå. Men han är allt annat än nöjd med sitt boende. På Twitter har komikern gått till attack mot Elite Hotel Mimer – två gånger om.www.aftonbladet.se
Killgissar på den där laxrosa PP (5270) alternativt breitling modellen datoraVad har Lampard här?
Vad har Lampard här?
PP 5270 stämmer nog fint. Zooma in ordentligt så ser man att det är rätt slags luggar. Breitling har "vanliga" bandhorn.Killgissar på den där laxrosa PP (5270) alternativt breitling modellen datora
Otrolig!PP 5270 stämmer nog fint. Zooma in ordentligt så ser man att det är rätt slags luggar. Breitling har "vanliga" bandhorn.
Låter rimligt. Är väl annorlunda om man är brand ambassador som "riktiga" kändisar brukar vara.Kändis och kändis men Youtubern Hoovie Tyler brukar för det mesta glida runt i olika former av Rolex, här en femsiffrig GMT.
Det jag kan reagera på med viss förvåning är att han ofta gör reklam för andra (enklare...) varumärken, men att han aldrig bär dem?
"Jag har just fått hem denna fantastiska XX som är en fröjd att bära, bla bla bla" och sen har han inte på sig den ens i den videon, hade jag betalat dyra pengar för det samarbetet hade jag inte varit nöjd.
Brukar det vara så med "influensers" och youtubers?
Ja, ser ut som en Panthere.Michael J Fox med ... en Cartier?
Var det roligt?Han bar även Cartier i första säsongen av Seinfeld (såg den nyss igen för o se om det fortfarande var roligt).
Ja faktiskt, fast inte lika roligt som på 90-talet, nu var det mer nostalgi o kom-ihåg faktorns roligt.Var det roligt?
Häromveckan visade jag min son på 13 år ett klipp på Youtube typ "Kramer entrances" eller nåt sånt. Dom hade iaf klippt ihop en mängd av hans snygga entréer. Det blev succé hos sonen.Ja faktiskt, fast inte lika roligt som på 90-talet, nu var det mer nostalgi o kom-ihåg faktorns roligt.
Laco FriedrichshafenMed vad håller Arnie tiden medans han karvar i pumpor? Bonuspoäng för den som klarar identifiera Stallons dinka.
det är nog säkert en riktig ww2 dinka för den ser större ut än en laco (???)Laco Friedrichshafen
Arnolds handleder ska enligt uppgift mäta 19cm. Så det kan kännas rimligt med en 45mm Laco med något aging alternativ.det är nog säkert en riktig ww2 dinka för den ser större ut än en laco (???)
Baume & Mercier Capeland? Bild från chrono24:Vad har Bob Odenkirk på sig? Ser trevlig ut med vissa vintage-vibbar.
Varför dessa äckel?
Varför dessa äckel?
Varför inte, tråden heter "Internationella kändisars klockor", dessa två är internationella kändisar (nu ökända) och dem bär klocka.
Finns det regler för sedighet i tråden?
Eller tycker du en "kändis" ska gå igenom några specifika premisser för att få tas upp här, till exempel "Kändis ej dömd för sexbrott eller mord"?
Du har massmördaren Putin i tråden, kvinnoboxaren Sean Connery och en mängd andra tvivelaktiga människor....