Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har Dave Gahan för klocka?
Ser ut som det.Skulle säga Hublot va?
Tror jag sett DM tidigare med Hublot, fast betydligt fetare dinkor.Skulle säga Hublot va?
De har ett samarbete med DM för ett rent vatten-välgörenhetsprojekt, så känns troligt.Skulle säga Hublot va?
Oavsett så ser den väldigt tråkig ut tyvärr.Årets Nobelpristagare i litteratur Jon Fosse med en högerhängd vadå?
Paul McCartney med aquanaut
Det ser ut att vara en silvertavla men kanske kan det se ut så på en vit emaljtavla i vissa vinklar? I så fall kan det vara en Nomos Ludwig. Svårt att de om det finns räls. Nej, jag har nog fel. Ser nu att det är två raders text på Nomos men bara en på Jons klocka. Klockan är nog inte det viktigaste i hans liv.Årets Nobelpristagare i litteratur Jon Fosse med en högerhängd vadå?
Någonstans i Schweiz sitter en PR-avdelning och gråter, inte första gången just Santos får mindre bra publicitet.
Silvertavla med sunburst. Nomos är det inte iallafall, för korta och tjocka bandhorn för det.Det ser ut att vara en silvertavla men kanske kan det se ut så på en vit emaljtavla i vissa vinklar? I så fall kan det vara en Nomos Ludwig. Svårt att de om det finns räls. Nej, jag har nog fel. Ser nu att det är två raders text på Nomos men bara en på Jons klocka. Klockan är nog inte det viktigaste i hans liv.
Troligen det senare för jag tror inte han bryr sig. Han har viktigare saker för sig.Silvertavla med sunburst. Nomos är det inte iallafall, för korta och tjocka bandhorn för det.
Antingen är det nån slags vintage eller, mer sannolikt, nån slags billig quartzare i DW-kaliber.
Bra tryck i mustaschen.Ewan McGregor med Panerai.
Ett föredöme för oss allaBra tryck i mustaschen.
Hehe, minipanthere. Vem är det?Cool snubbe, men klockan är lite för liten enligt mig..
Ser ut som killen i Stranger thingsHehe, minipanthere. Vem är det?
Timothée Chalamet, skådespelare känd från bland annat Call Me By Your Name. Sevärd!Hehe, minipanthere. Vem är det?
Absolut! Är man lagd åt Sci-fi-hållet så är han med i Dune, klart sevärd.Timothée Chalamet, skådespelare känd från bland annat Call Me By Your Name. Sevärd!