Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon accutron?Någon som vet vad Kungen bär här? Ca 1968.
Någon accutron?
Har man varit till månen så förtjänar man helt klart att få bära fyra klockor samtidigt.Buzz Aldrin!
Håller med. Då får man fan göra vad man vill.Har man varit till månen så förtjänar man helt klart att få bära fyra klockor samtidigt.
Själv är jag inte en månlandningsförnekare, men du har rätt till din åsikt.Om det är något Buzz Aldrin är känd för så är det väl att inte ha varit på månen...?
Tror/hoppas han blandar ihop det med Michael Collins...Själv är jag inte en månlandningsförnekare, men du har rätt till din åsikt.
Jo, jag insåg det sen också. Michael Collins körde ju kommandumodulen i omloppsbana runt månen, och fick därmed endast tillstånd att bära tre Omegor samtidigt.Tror/hoppas han blandar ihop det med Michael Collins...
Typiskt fårskocken att tro allt som medierna matar er med!!!Tror/hoppas han blandar ihop det med Michael Collins...
Fränt! Undrar vad traktamentet på månen kan tänkas vara nu för tiden!Buzz Aldrins reseräkning!
ИПФ (Императорская Петергофская фабрика) = IPF (Imperial Peterhof Factory)Vad har Putain för klocka här?
Varför är det så att så fort han har på sig något så vill man också ha detÄr det någon som vet vad detta är? Från Jason Stathams senaste film.
Trevlig kille...
Den ser ju enorm ut.
Ja, gissar på en Santos 100 i tvåton.Den ser ju enorm ut.
IWC AquatimerVarför är det så att så fort han har på sig något så vill man också ha det
Är väl så gummibanden ser ut?Trevlig kille...
Vad är det för skumt armband han har fått på sin Santos?
Ja det kanske det är, tyckte själva öglan (eller vad det nu heter) såg speciellt konstig ut.Är väl så gummibanden ser ut?
Hamilton khaki field murphNågon som kan se vad Nolan har för nått på armen?