L
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
YesPanerai, inte sant?![]()
Clueless gamer?Lil Wayne sportar Sky Dweller, den ser ovanligt clean ut för att vara på en rappares arm.
Attans vad tiden går...Jerry Seinfeld. Breitling Navitimer.
![]()
Han har ett helt gäng läckra klockor. Kolla Comedians In Cars Getting Coffee vid intresse.
5167Tidig morgon. Grus i samtliga linser. Sven Väth körde PP på sitt mästerliga set på Boiler Room Berlin. Vilken ref har jag ingen aning om.
![]()
Tidig morgon. Grus i samtliga linser. Sven Väth körde PP på sitt mästerliga set på Boiler Room Berlin. Vilken ref har jag ingen aning om.
![]()
I stand corrected, du har nog rätt! Den ser att ha en subdial nedantill, kan skymtas även här.Ser ut dom 5164 dvs det är en traveltime.
I stand corrected, du har nog rätt! Den ser att ha en subdial nedantill, kan skymtas även här.
![]()
I stand corrected, du har nog rätt! Den ser att ha en subdial nedantill, kan skymtas även här.
![]()
Sylvie Van Der Vaart - Rolex GMT Master II (116713)
![]()
Den där gör sig jäkligt fin på henneSylvie Van Der Vaart - Rolex GMT Master II (116713)
![]()
Allting skulle sitta bra på en sådan donna, imoDen där gör sig jäkligt fin på henne
Fel av mig att säga att jag hellre tar kavajen än klockan?![]()
Rolex GMT i guld på Balmains Creative Director Olivier Rousteing
Så som pöjkaslasen suger in kinderna törs jag vare sig det ena eller det andra.Fel av mig att säga att jag hellre tar kavajen än klockan?![]()