• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Mike Brewer. Brittisk TV-kändis med Daytona samtidigt som han testkör en Noble i 170 mph.
Screen Shot 2015-12-02 at 12.56.37.png

Han och Ed China som gjorde det legendariska programmet Wheeler Dealers. Coola killar, så jag är inte förvånad över att de även gillar snygga klockor. :)

Han och Ed China som gjorde det legendariska programmet Wheeler Dealers. Coola killar, så jag är inte förvånad över att de även gillar snygga klockor. :)
Ed China ser man tyvärr aldrig med några klockor. Han har armar att bära upp ordentliga ur, killen är ju närmare 2 meter lång.

• Like
Reactions: jhm
Mayweather senaste tillskott. Iced out Hubbe för drygt 10m sek. Tja, har man mer pengar än man kan göra av med så varför inte...

Bilagor

• hubbe.png
    hubbe.png
    274.7 KB · Visningar: 315
Castro med 2 Rollar på samma arm:
C1.jpg

44.jpg

Andra roliga världsledare och deras klockor:
Nawaz Sharif (Premiärminister Pakistan)
WK-blogvv-8-8-131.jpg

Putin:

WK-lblog-8-8-131.jpg

Lista på klockor:
Patek Philippe Perpetual Calendat (Approx. $60,000), Breguet marine (Approx. $15,000), blancpain Leman Aqua Lung Grande Date (Approx. $10,500), Blancpain Leman Flyback (Approx. $10,000)

Medvedev får nöja sig med en Franck Muller:

WK-blog-8-8-131s.jpg

Det sägs också att Silvio Berlusconi ska ha visat sig offentligt i en Vacheron Constantin Minute repeater perpetual calender:
Vacheron-Constantin-Patrimony-Minute-Repeater-Perpetual-Calendar-Berlesconi3.jpg

Men jag kan inte hitta en bild där han bär den tyvärr...

Castro med 2 Rollar på samma arm:
C1.jpg

44.jpg

Andra roliga världsledare och deras klockor:
Nawaz Sharif (Premiärminister Pakistan)
WK-blogvv-8-8-131.jpg

Putin:

WK-lblog-8-8-131.jpg

Lista på klockor:
Patek Philippe Perpetual Calendat (Approx. $60,000), Breguet marine (Approx. $15,000), blancpain Leman Aqua Lung Grande Date (Approx. $10,500), Blancpain Leman Flyback (Approx. $10,000)

Medvedev får nöja sig med en Franck Muller:

WK-blog-8-8-131s.jpg

Det sägs också att Silvio Berlusconi ska ha visat sig offentligt i en Vacheron Constantin Minute repeater perpetual calender:
Vacheron-Constantin-Patrimony-Minute-Repeater-Perpetual-Calendar-Berlesconi3.jpg

Men jag kan inte hitta en bild där han bär den tyvärr...
Pateken på Putin var inte rätt.

Tillbaka
Topp