Din jävla pajas.
Vad säger forumledningen (@Denke, @daviden, @Spencer66) om det här? Jag ställer inte upp på det iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din jävla pajas.
Din jävla pajas.
Vad säger forumledningen (@Denke, @daviden, @Spencer66) om det här? Jag ställer inte upp på det iaf.
Mike Brewer. Brittisk TV-kändis med Daytona samtidigt som han testkör en Noble i 170 mph.
Ed China ser man tyvärr aldrig med några klockor. Han har armar att bära upp ordentliga ur, killen är ju närmare 2 meter lång.Han och Ed China som gjorde det legendariska programmet Wheeler Dealers. Coola killar, så jag är inte förvånad över att de även gillar snygga klockor.
Verkar vara en sympatisk man Ed till skillnad från Mike.Ed China ser man tyvärr aldrig med några klockor. Han har armar att bära upp ordentliga ur, killen är ju närmare 2 meter lång.
Det är något speciellt med tjejer och schyssta klockor!Kan alla som som spårat från ämnet starta en egen konversation och bråka där?
Watch and learn, Victoria Beckham med sin Guld Daytona:
Vet någon vad det är för klocka Conan O'Brien har i den här bilden.
Bamford Rolex Milgauss, ser det ut som.Vet någon vad det är för klocka Conan O'Brien har i den här bilden.
Rolex Milgauss
Bamford Rolex Milgauss, ser det ut som.
Tänker väldigt ofta Liam Neeson när jag ser castro och vice versaCastro fick ha två
Han har gjort av med sin förmögenhet en gång redan så ingen högoddsare att han gör det igen!Mayweather senaste tillskott. Iced out Hubbe för drygt 10m sek. Tja, har man mer pengar än man kan göra av med så varför inte...
Ovärt med en Hubbe för tio millar när man inte ens kan klockanMayweather senaste tillskott. Iced out Hubbe för drygt 10m sek. Tja, har man mer pengar än man kan göra av med så varför inte...
Stackars Floyd kommer aldrig bli mer än en ynklig kvinnomisshandlare helt befriad från smakMayweather senaste tillskott. Iced out Hubbe för drygt 10m sek. Tja, har man mer pengar än man kan göra av med så varför inte...
Ryska tv profilen och modellen
Victoria Lopyreva
Och min delfin är rosaHon var ju ful.....
Pateken på Putin var inte rätt.Castro med 2 Rollar på samma arm:
Andra roliga världsledare och deras klockor:
Nawaz Sharif (Premiärminister Pakistan)
Putin:
Lista på klockor:
Patek Philippe Perpetual Calendat (Approx. $60,000), Breguet marine (Approx. $15,000), blancpain Leman Aqua Lung Grande Date (Approx. $10,500), Blancpain Leman Flyback (Approx. $10,000)
Medvedev får nöja sig med en Franck Muller:
Det sägs också att Silvio Berlusconi ska ha visat sig offentligt i en Vacheron Constantin Minute repeater perpetual calender:
Men jag kan inte hitta en bild där han bär den tyvärr...
Felipe Massa med Richard Mille. Både han och Romain Grosjean är ambassadörer, så bägge två har specialgjorda utgåvor gjorda till dem.