Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ché Guevara med en GMT Master 1675 (kan vara Castros gamla)
Steve McQueen med en Sub 5512.
Fidel Castro med en Day Date och en Sub. Kan vara en GMT 1675, ser inte kronan... Vet att han bar en Sub NCG och en GMT med svart bezel.
Neil Armstrong - Omega Speedmaster som hänger ledigt på mesh!
Det där var inget bojsänke direkt!Yellow Gold Cartier Tank
Alltså, finns det nån tuffare än Steve?
Den mannen får mig nästan att vilja ha jeans upp till naveln. (Och en ferrari.)
Glöm inte mustaschen!Den mannen får mig nästan att vilja ha jeans upp till naveln. (Och en ferrari.)
Han är nu 72år gammal!Den mannen får mig nästan att vilja ha jeans upp till naveln. (Och en ferrari.)
De senaste två decenniumens hippaste man!
PP chronograph perpetual calender, ring från Goro's, förmodligen original levi's big e och bapetisha. Tishan kanske känns lite trött i nuläget men fick man handtryckta specialare av nigo för tjugo år sen och fick hiroshi fujiwara att trycka upp t-shirtprints med "clapton is good" under sin good enough-label samt löst basera ett klädmärke (electric cottage) på clapton (samt även göra turnejackor för sagde man, ec for ec, hur bra) kan man ju bära den med ålderns rätt som en riktig og-ura harajuku-man.
Min vän och förebild, Luca Rubinacci med sin Cellini.
Han är nu 72år gammal!
Oj, kul med nån som är polare med Luca på forumet, är ni riktiga bff eller är det mer på nivån gemensam semester en gång om året och lite skypesamtal däremellan?
och får tveklöst liga mer än mig som är 27... det är alltså GMT med Pepsi insert och Stalin mustasch som ska in på lodrätt åtta.Han är nu 72år gammal!