Varje gång jag ser han idag tänker jag på det här klippet. Briljant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett "tack för din återhållsamhet" hade varit lämpligare...Lugna dig med sarkasmen, så långt ska vi inte gå.
Ett "tack för din återhållsamhet" hade varit lämpligare...
Richard Hammond - Omega Speedmaster
Paolo Di Canio är den gode herren på bilderna. Han är rätt känd för sin klocksmak i Italien. Bilderna är från en tråd i ett italienskt forum (kan varit ett klockforum) för övrigt.
Han är även rätt känd för sin vurm av svarta skjortor, spöknippen och stöveltramp.
Okej. Vet du om Paolo har klockan på höger arm när han övar på sin saluto romano och därmed samtidigt drar upp klockan?Fast tråden handlar om klockor.
Okej. Vet du om Paolo har klockan på höger arm när han övar på sin saluto romano och därmed samtidigt drar upp klockan?
Varför reagerar du inte när det postas bilder på folkmördande kommunister?Okej. Vet du om Paolo har klockan på höger arm när han övar på sin saluto romano och därmed samtidigt drar upp klockan?
Djokovic sportar nu Seiko
Tidigare AP..
Bra gissning!För att seiko betalar bättre?
Eller så kan det vara så att hon har tunna handleder och alla länkbitar är borttagnaoch att den inte blir mindre än så.Är det avsiktligt som hon har den så löst? Det ser verkligen horribelt ut på samma sätt som när någon har på sig en för stor kavaj.
Inte så svårt att förstå, det skrev jag också men lite värdighet har man ju men tydligen inte djoko..För att seiko betalar bättre?
Haha, värdighet och värdighet..Inte så svårt att förstå, det skrev jag också men lite värdighet har man ju men tydligen inte djoko..
Varför reagerar du inte när det postas bilder på folkmördande kommunister?
Hej!Tjena!
Du har inte varit medlem här särskilt länge och har med tanke på vad du skriver inte läst min posthistorik.
Därför kan du inte uttala dig om när jag reagerar och hur jag reagerar.
Jo det gjorde han också, men klockan jag la upp ska tydligen vara en Cartier enligt sidan jag hittade den på. Mycket möjligt att det inte stämmer.Bar inte JFK Omega? Har för mig att jag sett ett reportage om en Omega han bar när han blev mördad.
Hej!
Självklart kan jag göra det. Ordet är fritt.
Men nu är det inte politik den här tråden ska handla om, så vi lämnar frågan alternativt tar den i PM.
Ha en bra dag,
Richard
Hon har köpt den av gråhandlare och är för snål för att gå till AD och korta länken...Är det avsiktligt som hon har den så löst? Det ser verkligen horribelt ut på samma sätt som när någon har på sig en för stor kavaj.