MånsT
Guld
Hehe, kan förstå att vissa känner så. Personligen hade jag köpt en RM före mycket annat, om jag hade haft ett berg av pengar liggande vill säga.Fan, munspya igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, kan förstå att vissa känner så. Personligen hade jag köpt en RM före mycket annat, om jag hade haft ett berg av pengar liggande vill säga.Fan, munspya igen.
Fan alltså, you beat me to it! Såg videon nyss och tänkte att nu jävlar ska jag vara snabb in i tråden här. Men ack! Hur som helst, fet hulkHulk på en minst sagt utspökad Will Ferrell
Fan alltså, you beat me to it! Såg videon nyss och tänkte att nu jävlar ska jag vara snabb in i tråden här. Men ack! Hur som helst, fet hulk
EDIT: Ser väl dock ut att vara den äldre med svart urtavla?
Kolla typ 5 poster uppWill Ferrell med en hulk
Haha missade det, skyller på min orimliga bakfyllaKolla typ 5 poster upp
Vad rockar han inte?! Antar att många här redan sett det, men för de som inte har är John Mayer helt klart en intressant samlare i Hodinkees serie Talking Watches. Lätt bästa avsnittet!John Mayer rockar Big Crown!
Vad rockar han inte?! Antar att många här redan sett det, men för de som inte har är John Mayer helt klart en intressant samlare i Hodinkees serie Talking Watches. Lätt bästa avsnittet!
Bild!!Steffo rockar Paul newman på fyran
Såg det! Är karln sponsrad eller? Han har ju varenda en av villha-klockorna!Steffo rockar Paul newman på fyran
Det var en standard 6263 med vit tavla och svarta subdials, inte någon PN.Steffo rockar Paul newman på fyran
Och skägg i 10-kronorsklassen...Kevin Costner sportar i 1000-kronorsklassen.
Han hade den i intervju med Graham Norton för nåt år sedan. Tror till och med det finns en screenshot av den då.Samuel L Jackson vevar lite för mycket för att man ska kunna ta en bra bild, men han sportar en panerai på länk här ser det ut som.
Om nån vill se: https://www.youtube.com/watch?time_continue=200&v=SGg2N32Z-co
Men herrejävlar så vedervärdigt. Vad är det för något, en förgylld U-boat?
Jag håller med dig, se förjävlig ut. Enorm, som att bära en tallrik på handleden.Men herrejävlar så vedervärdigt. Vad är det för något, en förgylld U-boat?
Han hade den i intervju med Graham Norton för nåt år sedan. Tror till och med det finns en screenshot av den då.
Royal oak offshore ref 26215OR är det han har på armen, groteskt stor. Finns en på c24 för 1milj sek. Även på länk för 2,5milj sek.McG:
AP. Enligt hans utsago den enda som tillverkats. Jag kan dock inte bekräfta detta.
Och skägg i 10-kronorsklassen...