varför?Du måste vara ironisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
varför?Du måste vara ironisk.
alltid lika trevlig...Det där är ju ditt problem, tänker jag.
Men buhu.alltid lika trevlig...
varför?
Vilket inlägg som helst skulle i praktiken kunnat av avslöjat resultatet för dig, även om vissa trådar har en mindre sannolikhet att göra det.
Jag tänker alla sociala medier, YouTube, nyhetssidor och liknande. Hur gör du där?
(Jag stänger av min telefon och isolerar mig i princip från omvärlden innan jag sett det jag vill se).
Nu har det dessutom gått tre dagar sedan galan var...
Kan vara årets bästa spoiler för oss som inte sett galan än, tackar för det!
Jo, men galan är ju över. Det är ju inte som att spoila en film direkt..![]()
Idrott ser man live.Spoila 3 dagar gamla idrottsresultat? Come on
Vi kan inte snacka om Zlatans bortdömda mål Middlesbrough heller elller?
Fy fan vilken lycka att man inte är så bajsnödig att man blir sur över att få reda på resultatet i en tre dagar gammal slagsmålsmatch för damer.
Jag bryter skitsnacket nu.
John Mayer, Royal Oak Tourbillon extra thin platinum
![]()
Inte jag heller... Man behöver kanske uppleva diamanterna i verkligheten för att uppskatta dem?Ingen dålig pjäls, diggar tavlan mycket men jag begriper mig inte på strösslet i bezeln.
Inte jag heller... Man behöver kanske uppleva diamanterna i verkligheten för att uppskatta dem?
Jag skulle ju inte tacka nej till någon av dom. Men skulle inte ha på mig den strösslade. Tycker att den utan är ca 300ggr bättre.Önsketänkande
![]()
![]()
Samma här!Jag skulle ju inte tacka nej till någon av dom. Men skulle inte ha på mig den strösslade. Tycker att den utan är ca 300ggr bättre.
Då är vi helt överensJag skulle ju inte tacka nej till någon av dom. Men skulle inte ha på mig den strösslade. Tycker att den utan är ca 300ggr bättre.
Förmodligen något helt makalöst och otroligt.Vad är det för klocka som Per Holknekt har på armen? Skärmdumpen är från Min sanning på svtplay.se.
![]()
SäkertFörmodligen något helt makalöst och otroligt.
Nu blir jag nyfiken. Kan inte minnas att jag sett den tavlan tidigare. Nu börjar jaktenVad är det för klocka som Per Holknekt har på armen? Skärmdumpen är från Min sanning på svtplay.se.
![]()
Ser ut som ngt billigt. Kanske fortfarande ett steg upp från hans gamla isade hublot. Iofs pluspoäng för vitt gummiVad är det för klocka som Per Holknekt har på armen? Skärmdumpen är från Min sanning på svtplay.se.
![]()
Inget direkt household name internationelltVad är det för klocka som Per Holknekt har på armen? Skärmdumpen är från Min sanning på svtplay.se.
![]()
Nezumi studios va?Vad är det för klocka som Per Holknekt har på armen? Skärmdumpen är från Min sanning på svtplay.se.
![]()
Tack! Det är imponerande vilken kunskap! Speciellt med tanke på att det bara finns 50 ex i hela världen eller som de skriver; "This watch is limited to 50pcs and will not be reproduced!" Nu börjar jakten, vittring hade jag. Det finns inte en enda på chrono24.com så vi får se hur det går. Stockholm Sverige står det på baksidan. Det är är lite intressant. Vad har den för historia?
Snyggt. Jag googlade som en galning utan resultat
Inget direkt household name internationellt![]()
Den första jag tänkte på var Tudor Heritage för det finns vissa drag som påminner om varandra, men det ser ut som att den gula har en tavla mer. Kommer ni på vad det är får ni gärna pinga.
![]()
Tack! Det är imponerande vilken kunskap! Speciellt med tanke på att det bara finns 50 ex i hela världen eller som de skriver; "This watch is limited to 50pcs and will not be reproduced!" Nu börjar jakten, vittring hade jag. Det finns inte en enda på chrono24.com så vi får se hur det går. Stockholm Sverige står det på baksidan. Det är är lite intressant. Vad har den för historia?
Snyggt. Jag googlade som en galning utan resultatTack!
Designen säger också att etablerade märken gärna får ta ett eller två kliv framåt och våga lite. Jag gillar modellen, alla färger egentligen men speciellt den gula. Ett ETA-verk och bra prissatt hade varit pricken över i-et. Kul med människor som vågar. Det är det här som kan uppstå när en ensam person bara får fullfölja sin idé. Jag kanske köper en, isf en svart för gul finns inte mer.Nezumi startades av en mycket trevlig kille från Stockholm som ett kickstarterprojektPorschegalning och fotograf verkar va en bra kombo.
De första hade Quartz stavat med S på tavlan, faktiskt väldigt trevlig kvalitet jämfört med alla andra parfymklockor där ute. Trots väldigt kopierad design...
![]()
Nezumi startades av en mycket trevlig kille från Stockholm som ett kickstarterprojektPorschegalning och fotograf verkar va en bra kombo.
De första hade Quartz stavat med S på tavlan, faktiskt väldigt trevlig kvalitet jämfört med alla andra parfymklockor där ute. Trots väldigt kopierad design...
![]()