sir alex
Silver
Cartier av oklar modell?Finne som jag är så bjuder jag på en finsk artist, Cheek. Någon som ser vad han sportar för klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cartier av oklar modell?Finne som jag är så bjuder jag på en finsk artist, Cheek. Någon som ser vad han sportar för klocka?
Finne som jag är så bjuder jag på en finsk artist, Cheek. Någon som ser vad han sportar för klocka?
InternationellaVår Henrik Stenson
Han är mer känd internationellt sett än många av redan postade kändisar. Att han råkar vara svensk är väl ingen big deal. Han är för fasen en av världens största golfare just nu.Internationella
Instämmer, tycker gott han kan omnämnas i den här tråden. Bumpar med en till bild på den (svenska) internationella kändisen:Han är mer känd internationellt sett än många av redan postade kändisar. Att han råkar vara svensk är väl ingen big deal. Han är för fasen en av världens största golfare just nu.
Ingen kan väl ha missat Turkish "saltbae" Chef, så jag tänkte ändå att vi får ta honom dom en kändis. Rätta mig om jag har fel men det ser iaf ut som att denna hjälte sportar en Patek Philippe Aquanaut!?
Samt en Nautilus i helguld!
Alltså nu vill man ju veta vad detta är för fillur, vem är han, vad jobbar hen med?
Har sett honom med åtminstone 1 RM och någon modell av Nautilus ocksåEd Sheeran har onekligen pengar till klockor
och nån rejält ful Hublot ocksåHar sett honom med åtminstone 1 RM och någon modell av Nautilus också
Slänger med några tillEd Sheeran har onekligen pengar till klockor
Hoppas Dimitrov vinner!Nadal kör sin Richard Mille version, 27-02 Tourbillon under semifinalen i Australian open. Tourbillon behövs nog under matchen!
Hoppas på Dimitrov för att Federer förmodligen har större chans och vinna då, men i dessa dagar kan jag ej neka att det hade varit trevligt att se en final som i de gamla goda tiderna mellan Federer- NadalHoppas Dimitrov vinner!
Aquanaut 5164A-001
Ingen kan väl ha missat Turkish "saltbae" Chef, så jag tänkte ändå att vi får ta honom dom en kändis. Rätta mig om jag har fel men det ser iaf ut som att denna hjälte sportar en Patek Philippe Aquanaut!?
Jupp. Har en guld Nautilus också. Lönsamt att älska med kött tydligen.Aquanaut 5164A-001
Gillar Dimitrovs spel. Så mycket talang. Men nu blir det Federer-Nadal och det är ju inte helt fel det heller.Hoppas på Dimitrov för att Federer förmodligen har större chans och vinna då, men i dessa dagar kan jag ej neka att det hade varit trevligt att se en final som i de gamla goda tiderna mellan Federer- Nadal
Finne som jag är så bjuder jag på en finsk artist, Cheek. Någon som ser vad han sportar för klocka?
Samt en Breitling med specielbeställd urtavla med egen logoJupp. Har en guld Nautilus också. Lönsamt att älska med kött tydligen.
Håller med, klart vår Stensson får vara med. För den oinsatte, vad är det för klocka? Mitt otränade öga tycker det ser ut som en AP.Han är mer känd internationellt sett än många av redan postade kändisar. Att han råkar vara svensk är väl ingen big deal. Han är för fasen en av världens största golfare just nu.
Nu har ju iofs stensson cashen om det skulle vara så Fler golfare som kör AP? Vet att McIlroy är sponsrad av OmegaYes, Stensson kör AP, känns som att AP "sponsrar" många av de bästa spelarna!
Haha, ja Stenson klarar sig.. Danny Willett (US. Master vinnaren), Lee westwood, Emiliano Grillo mmNu har ju iofs stensson cashen om det skulle vara så Fler golfare som kör AP? Vet att McIlroy är sponsrad av Omega
Just det, och Willet vann ju Omega Desert Classic i fjol så där fick han sig en omega också, minns inte vilken det vara baraHaha, ja Stenson klarar sig.. Danny Willett (US. Master vinnaren), Lee westwood, Emiliano Grillo mm