Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Adam Savage verkar ha lagt till sig ny klocka i senaste avsnittet på Tested. Någon som kan se vad det är?
Till och med jag som är dunderamatör ser att det är en 009. Eller..?Adam Savage verkar ha lagt till sig ny klocka i senaste avsnittet på Tested. Någon som kan se vad det är?
Dressare och gympakläder. Det var...snyggtWilliam Nylander kör S&S Royal capital?
Kommer säkert få en jäkla massa kritik men känns som en reverso av något slag
Vad har kanslern för klocka?
Kritik får du nog inte, men nån Reverso är det inte. Merkels klocka saknar bandhorn, vilket en Reverso ska ha.Kommer säkert få en jäkla massa kritik men känns som en reverso av något slag
Boccia Titanium, enligt google:
Vad har kanslern för klocka?
Ser att vara en Jorg Gray 6500!Obama någon? Liknar lite en IWC och vet att han hade märket ett tag iaf
Jorg Gray. Tämligen billig sak.Obama någon? Liknar lite en IWC och vet att han hade märket ett tag iaf
Finns det många demokratiskt valda ledare som rockar loss med dyra klockor egentligen? Det verkar vara en så känslig punkt det där.Obama någon? Liknar lite en IWC och vet att han hade märket ett tag iaf
Bill Clinton har en bra samling. Men han undvek ofta att ha dem på sig med kameror i närheten.Finns det många demokratiskt valda ledare som rockar loss med dyra klockor egentligen? Det verkar vara en så känslig punkt det där.
Vår egen Stefan hamnade ju i hetluften när folk trodde han hade en Patek, men samtidigt är det ju offentlig information hur mycket han tjänar (164' vill jag minnas), men att spendera det på något lyxigt så sticker det i ögonen på folk..
Jävligt löjligt iaf. Folk är så missunsamma...Finns det många demokratiskt valda ledare som rockar loss med dyra klockor egentligen? Det verkar vara en så känslig punkt det där.
Vår egen Stefan hamnade ju i hetluften när folk trodde han hade en Patek, men samtidigt är det ju offentlig information hur mycket han tjänar (164' vill jag minnas), men att spendera det på något lyxigt så sticker det i ögonen på folk..
Haha (jag väljer att se det som en ironisk kommentar, då är den riktigt bra)Jävligt löjligt iaf. Folk är så missunsamma...
Haha, men det är ju så!Haha (jag väljer att se det som en ironisk kommentar, då är den riktigt bra)
Om jag var en ensamstående mamma på socialbidrag skulle jag nog också tycka att det kändes sådär om den som skulle föra min talan gick runt med en Daytona...Haha, men det är ju så!
Vladimir Putin är väl officiellt "demokratiskt vald" och han rockar bl a Blancpain i tjänsten, så visst finns deFinns det många demokratiskt valda ledare som rockar loss med dyra klockor egentligen? Det verkar vara en så känslig punkt det där.
Hehe, jo iofs är man sosse politiker eller liknande så kanske inte en Daytona är det bästa klockvalet med tanke på ens väljare. Men folk kan ju störa sig på alla möjliga för att dom har en dyr klocka. Lite missunnsamt kan jag tycka...Om jag var en ensamstående mamma på socialbidrag skulle jag nog också tycka att det kändes sådär om den som skulle föra min talan gick runt med en Daytona...
Haha, ja det fanns alltså minst en där ute
Vladimir Putin är väl officiellt "demokratiskt vald" och han rockar bl a Blancpain i tjänsten, så visst finns de
Spontant känns det som att det skulle bli mindre liv i USA om en sån grej än i Sverige. Jag har absolut ingen fakta som underbygger det, men jag inbillar mig det iaf.Men om Obama som har typ världens mest pressande jobb har en IWC fattar jag inte hur nån kan störa sig på...
Det kanske blir hans nästa drag för att locka till sig nya väljare om opinionen går ner?Den där jantementaliteten är ju hemsk. Var ska man dra gränsen nånstans då? Med ett sådant resonemang borde väl Löfven pysa runt i Adidasmjukisbyxor och foppatofflor, den socialbidragstagande ensamstående mamman klär sig nog inte i motsvarande kostym heller.
I USA har dem inte den Svenska avundsjukanSpontant känns det som att det skulle bli mindre liv i USA om en sån grej än i Sverige. Jag har absolut ingen fakta som underbygger det, men jag inbillar mig det iaf.
Nån skarpögd som kan avgöra vad nikki sixx har?
Fullt möjligt, jag kan omöjligt avgöra vad det kan varaCartier santos??
Cartier santos??
"Mellanchefsklocka" sa Bull...