the quiet man
Guld
Den är med största sannolikhet hans egen. Känner mycket väl igen butiken och säljaren som brukar hantera fotbollsstjärnorna.![]()
Gerrard med nya Sea-Dweller "röd". Om det nu är hans eller om han bara gör reklam för butiken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är med största sannolikhet hans egen. Känner mycket väl igen butiken och säljaren som brukar hantera fotbollsstjärnorna.![]()
Gerrard med nya Sea-Dweller "röd". Om det nu är hans eller om han bara gör reklam för butiken...
Omega.Vad kör kit för klocka tror ni? Sport Rolle är min chansning!![]()
Hehe sorry, var tvungenFuck off!
![]()
Ser inte ut som en oysterlänk.
Hmm undrar om det är nya Datejust 41 (som ska ersätta DJ2), den kommer ju på jubilélänk.Zac Efron. TT Datejust
![]()
Trevliga "semester-skjortor" juHan är ju imponerande på alla sätt och vis - hans klockor likaså.
Men... Hur i h-e ser hans garderob ut egentligen?
Stämmer. Tror det är 26-02 Evil eye.Ed Sheeran med en riktig bastard till klocka så jag utgår från att det är Richard Mille...
![]()
AKB, se andra kändistråden!Finns det något svensk politiker med vettig klocka (det borde det göra)?
Hans garderob ser nog underbar ut då han har mycket från GucciHan är ju imponerande på alla sätt och vis - hans klockor likaså.
Men... Hur i h-e ser hans garderob ut egentligen?
Vet inte om det automatiskt innebär att den är "underbar", i min bok är Gucci i varje fall alldeles för mycket påfågel.Hans garderob ser nog underbar ut då han har mycket från Gucci
Vet inte om det automatiskt innebär att den är "underbar", i min bok är Gucci i varje fall alldeles för mycket påfågel.
Krävs ju en del för att bära upp det då utan att se ut som en clown,klär honom och hans attityd imo!Vet inte om det automatiskt innebär att den är "underbar", i min bok är Gucci i varje fall alldeles för mycket påfågel.
johnny depp på premiären av nya piratesfilmen i kina. oklart vad han bär här? aldrig sett nån bära så mycket kring handleden.
I like!Belen Mozo, golfspelare på LPGA med AP ROO.
![]()
Vanlig RO.Belen Mozo, golfspelare på LPGA med AP ROO.
![]()
Hon verkar vara 180:de på rankingen..., nej då tittar jag hellre på 10:an..Belen Mozo, golfspelare på LPGA med AP ROO.
![]()