Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en Oyster Perpetual, ingen aning om referensnr eller årtal dock. Men jag lovar att nån har stenkollNågon som kan gissa vad Tom Ford har på sig för klocka...?
![]()
![]()
Ah hans var en doppelDen är lik min men inte riktigt likadan![]()
Han verkar ha ställt in länken när han vägde 25 kilo mindre.Vad är det för tunt han har på sig?
![]()
Trump tycker också om klockorVad är det för tunt han har på sig?
![]()
Har inte hittat någon någonstans som kunnat identifiera den där.. sett den på otaliga platser online.Vad är det för tunt han har på sig?
![]()
Är det inte en sekundvisare som går över timvisaren? Kolla överhänget bakom.
Belgiens premiärminister med Royal Oak i Brussel Airlines tidning på flyget till Bryssel. Ser ingen sekundvisare, är det en 5402?![]()
Ja, nu när jag tittar lite noggrannare kan det nog vara så.Är det inte en sekundvisare som går över timvisaren? Kolla överhänget bakom.
Den ser liten ut också, 14790?
Är det inte en sekundvisare som går över timvisaren? Kolla överhänget bakom.
Den ser liten ut också, 14790?
Tänk er ramaskriken och ändlösa mediadreven i kvällstidningarna om Fredrik Reinfeldt, Borg eller liknande haft en AP... Sveriges Jante-mentalitet har en del tråkiga konsekvenser faktiskt.Ja, nu när jag tittar lite noggrannare kan det nog vara så.
Såg det också. Federer kör med sin sky-dweller och hans hustru, Mirka, kör på yacth master 1 om jag inte misstog migTittar på finalen i Australian Open. Chris Hemsworth sitter på läktaren och sportar en Autavia.
![]()
![]()
Såg det också. Federer kör med sin sky-dweller och hans hustru, Mirka, kör på yacth master 1 om jag inte misstog mig. Cilic kör på Capri watch, sponsor.
Haha ja det hade hon verkligen. Jag är dock inte nödvändigtvis emot det, många tycker det är bekvämt, mig själv inkluderat på vissa typer av klockorJag såg bara att hon kör med ett riktigt bilhandlarhäng på klockan![]()