Så kände jag också, tills jag provade en Santos som sig riktigt fin ut.Tänkte också direkt Cartier. Förstår inte riktigt Cartier själv, finner inget snyggt hos dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kände jag också, tills jag provade en Santos som sig riktigt fin ut.Tänkte också direkt Cartier. Förstår inte riktigt Cartier själv, finner inget snyggt hos dom.
Metallicas sångare/gitarrist James Hetfield rockar custom-graverad Datejust
![]()
Tvåa på bollen...James Hetfield rockar graverad DJ
![]()
Haha, man kanske skulle läsa föregående sida innan man postar..Tvåa på bollen...![]()
Ja, du hade inte direkt behövt bläddra långtHaha, man kanske skulle läsa föregående sida innan man postar..![]()
Chrono också, det lönar sig att vara president i ett land som tar mutor och korruption lite på volleySydafrikas kontroversiella president Jacob Zuma kör med AP RO i guld![]()
Skulle vilja se Löfven tåga in i riksdagen med en sån, helt okommenterat!Sydafrikas kontroversiella president Jacob Zuma kör med AP RO i guld![]()
Bloodwatches!Zuma hade en AP, vad har presidenten i Kongo-Brazzaville? Sassou Nguesso.
Coolt att ha en skjorta med en bild på sig själv.
![]()
Mina ögon fastnade någon helt annan stans...Rory Mcilroy i senaste avsnittet av The Grand Tour, hittade ingen bättre bild men det såg ut som en speedmaster.
![]()
Stay classyMina ögon fastnade någon helt annan stans...![]()
Wtf, finns Paris Hilton fortfarande?!Rory Mcilroy i senaste avsnittet av The Grand Tour, hittade ingen bättre bild men det såg ut som en speedmaster.
![]()
Mina ögon fastnade någon helt annan stans...![]()
Wtf, finns Paris Hilton fortfarande?!
Ser ut som nån fet LangeZuma hade en AP, vad har presidenten i Kongo-Brazzaville? Sassou Nguesso.
Coolt att ha en skjorta med en bild på sig själv.
![]()
Mnja, IWC?Ser ut som nån fet Lange
Stämmer verkligen, såg det nuMnja, IWC?
Mina med. Väldigt slarvig av Jeremy clarkson att bara stryka halva skjortanMina ögon fastnade någon helt annan stans...![]()
![]()
helvete vad den karn är cool.
![]()
helvete vad den karn är cool.
Han är kung.
...som är?Ohohoho Platinum. Bekräftar mina fördomar om Rolex![]()
![]()
Det är väl smutsfarbrorn Bill Cosby?...som är?