Syftade på hans fördomar mot Rolex...Det är väl smutsfarbrorn Bill Cosby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Syftade på hans fördomar mot Rolex...Det är väl smutsfarbrorn Bill Cosby?
Det ska lämnas därhän.Syftade på hans fördomar mot Rolex...
Vad har du inhalerat?Det ska lämnas därhän.
Det är helt omöjligt här på nätet att svara på din fråga utan att det är någon som missuppfattar det. Rolex är ett känt märke... det gör väl att det blir "the kings choice" men tyvärr även "the rapists choice". Kändis är han.
Det ska lämnas därhän.
Det är helt omöjligt här på nätet att svara på din fråga utan att det är någon som missuppfattar det. Rolex är ett känt märke... det gör väl att det blir "the kings choice" men tyvärr även "the rapists choice". Kändis är han.
Oj, bra smak på dolph!Stallone och Lundgren med GMT och Bronzo Panna
Skulle vilja se Löfven tåga in i
Skulle vilja se Löfven tåga in i riksdagen med en sån, helt okommenterat!
Gåva från Sly va?Oj, bra smak på dolph!
Produktplacering från expendables?Gåva från Sly va?[/QUOTE
Stallone och Lundgren med GMT och Bronzo Panna
Gåva från Sly va?
Kan vara ute och cykla men har för mig att jag sett bildtexten och den säger att de har varandras klockor på sig.Produktplacering från expendables?
Minns jag rätt så var det mycket pannor i dom filmerna.
Kan vara ute och cykla men har för mig att jag sett bildtexten och den säger att de har varandras klockor på sig.
Jag har alldeles för fattiga kompisarGåva från Sly va?
Martin Scorsese borde kanske gått ner en storlek på kavaj och byxor.Rolex reklam.
Produktplacering från expendables?
Minns jag rätt så var det mycket pannor i dom filmerna.
Kan vara ute och cykla men har för mig att jag sett bildtexten och den säger att de har varandras klockor på sig.
Jag har alldeles för fattiga kompisar
Det är klart du ska ha en likadan klocka som BirdmanMichael Keaton med Vacheron Constantin, nästan så man blir sugen. Visst ligger det en på köp o sälj
Amerikan.Martin Scorsese borde kanske gått ner en storlek på kavaj och byxor.
...och Batman!Det är klart du ska ha en likadan klocka som Birdman
Daytona vitguld.Vad bär Paul Manafort?
Berömvärd handling men jäklar vad brett begreppet "kändis" börjar bliKyle Carpenter*, mannen som de facto slängde sig på en granat för att rädda sina polare (och överlevde!) tog examen i somras. Ses här med en Rolle YM?
*mas info de senõr Carpenter