• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Det ska lämnas därhän.
Det är helt omöjligt här på nätet att svara på din fråga utan att det är någon som missuppfattar det. Rolex är ett känt märke... det gör väl att det blir "the kings choice" men tyvärr även "the rapists choice". Kändis är han.

Haha, skönt resonemang.

761A1054-A456-4A2E-9206-B98AD2E306CD.jpeg
Sir Richard bär l likhet med undertecknad en Accutron

Ska inte ta gift på att det stämmer men här jag läste iaf tror jag:

"Throughout the series, Sly has definitely picked some bad-ass watches for himself and his crew. It’s nice to see a fellow watch fan of his status feature pieces that he is personally a fan of in his movies. He sill wears the PAM 332 he wore in the first movie, and he also gave the PAM 382 Bronzos to his cast members to keep — watches they can still be seen wearing in public. As long as he continues making these movies, we’ll continue to write about his cool watches."

http://www.woundforlife.com/2014/08/06/opinion-watches-of-the-expendables/

Produktplacering från expendables?
Minns jag rätt så var det mycket pannor i dom filmerna.
Kan vara ute och cykla men har för mig att jag sett bildtexten och den säger att de har varandras klockor på sig.

Jag har alldeles för fattiga kompisar :(

Tillbaka
Topp