Blir alltid sugen på ett pa Old Fashioned av någon anledning när den mannen kommer i bildSkönt att höra att Bennohict Clamprbutch var rätt!
Här är Jon Hamm med en Panerai!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir alltid sugen på ett pa Old Fashioned av någon anledning när den mannen kommer i bildSkönt att höra att Bennohict Clamprbutch var rätt!
Här är Jon Hamm med en Panerai!
![]()
Blir alltid sugen på ett pa Old Fashioned av någon anledning när den mannen kommer i bildTrevlig klocksmak har han med
Haha, hade helt glömt bort den här bilden, tack för att du friskade upp mitt minne!Benedicckt Clumpersnsutch med Jaeger.
![]()
Tänker att den har tre ”kronor” de andra har väl två. Menar såklart inte date utan Memovox. My bad.
Har han smal handled eller är den där 53 mm?Memovox är nu bekräftat @Jerico , jag ringde bort till Climberflitcht och han messade över ett screenshot från instagram!
Ganska fin den där men lite knubbig har jag för mig.
![]()
Har han smal handled eller är den där 53 mm?
Haha, gillar tanken på att han inte bryr sig om kommersiella ting men att han gillar pengar så mycket att han måste bära kommersiella tingHan ser ju inte jättetjock ut i övrig så han har nog ganska smala handleder. Tycker det ser ut som han har klockan lite sådär artistiskt och slappt för att visa att han inte bryr sig egentligen om kommersiella ting (bilhandlarhängpåklocksnackspråk)!
Haha, gillar tanken på att han inte bryr sig om kommersiella ting men att han gillar pengar så mycket att han måste bära kommersiella ting![]()
Jäklar vad den sitter fint på tigernTiger Woods, Deepsea D-blue
![]()
Givet val av urTiger Woods, Deepsea D-blue
![]()
Grattis Tiger! Stort.. najs dinka oxåTiger Woods, Deepsea D-blue
![]()
Cool..kanske hans som ligger ute till försäljning här på KSNicolaj Coster-Waldau med en Linde Werdelin Oktopus Moon Gold 3DTP Carbon
![]()
Inte samma modell. Men lik!Cool..kanske hans som ligger ute till försäljning här på KS![]()
Båda är super coolaInte samma modell. Men lik!
Klockan på bilden är ej en Moon Tattoo.![]()
![]()
Här ser du skillnaderna
Den nedre är Nicolaj Coster Waldaus
Men vad kör Nikolaj med här då?Nicolaj Coster-Waldau med en Linde Werdelin Oktopus Moon Gold 3DTP Carbon
![]()
Den var inte helt lätt, men han har en trevlig svart Big Bang också som jag postat tidigare i denna tråd. Kul att han kör med lite andra märken än Rolex/AP/PPMen vad kör Nikolaj med här då?
![]()
Brequet?Men vad kör Nikolaj med här då?
![]()
Näe, tyckte det såg lite ut som nån IWC...Den var inte helt lätt, men han har en trevlig svart Big Bang också som jag postat tidigare i denna tråd. Kul att han kör med lite andra märken än Rolex/AP/PP![]()
Kanske det!![]()
Brequet?
Inte heller omöjligt.Kanske en...
![]()
Då kan vi iaf konstatera att han gillar klockor.Fortsätter med dansken!
Här med Panerai.
![]()
Marcello Lippi när Italien vann VM 2006, vad rockar han för något?![]()
CoolTB Buti Chrono “M.Lippi” Limited Edition
![]()