Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har väl diskuterats tidigare. Kronan är utdragen för att tiden inte ska diffa när man tar om scenerna.Bill Murray i Lost in Translation med en DJ med en av någon anledning utdragen krona.![]()
Men vad har han på armen?
(Ironisk)
Han har en...
![]()
Spot on target!Måste vara en sådan här Alpha han har. (Ironisk)
![]()
![]()
Ja såg den också på Insta och tänkte detsamma...Pharrell Williams kör med en RM 25-01 Tourbillion för över 10 millar. Känns som ett lite udda klockval vid volontärarbete på ett soppkök
![]()
Han rockar även RM 70-01 för 8 miljoner...Pharrell Williams kör med en RM 25-01 Tourbillion för över 10 millar. Känns som ett lite udda klockval vid volontärarbete på ett soppkök
![]()
Undrar vad solglasögonen kostar...Han rockar även RM 70-01 för 8 miljoner...![]()
[OT] Dyra förmodligen men de var nog bland de fulaste solglasögon jag sett...Undrar vad solglasögonen kostar...
Menar du med ”nya” 5168G? Jag kanske är färgblind men kan det inte vara en 5167A med grönt gummi?Marky Mark med nya Aquanaut.
![]()
Menar du med ”nya” 5168G? Jag kanske är färgblind men kan det inte vara en 5167A med grönt gummi?
Såg den tidigare på Celebrity Watch Spotter också men jag är inte helt övertygad om att det är en 5168G av endast den bilden (även om det iof hade varit helt rimligt att det stämmer utifrån hans övriga klocksamling att han hipster-chillar lite med sin vardags-5168G)Dålig bild, fanns text med på insta där det stod 5168 men det är svårt att bedöma.
Tycker den ser ganska stor ut så jag tror på 5168.
Kan naturligtvis också vara grönt gummi på 5167.
Idag är det ju kungens födelsedag och därmed diverse "Kungens liv i bilder". Är det möjligen en Citizen Aqualand han bär här? Bilden är från 1988 enligt sajten där bilden fanns. Sorry om detta redan diskuterats.
![]()
Grymt! Lite starstruck då eftersom jag köpte en själv 1992 och bar med glädje flera år (borttappad tyvärr!), utan vetskap om att även kungen själv hade lika god smakUtan tvekan. Bra val av Kungen![]()
Eddie Aikau legend inom surfing, vad bär han för klocka? Detta borde vara under mitten av 70-talet
![]()