Bra hängMichael Douglas med vad som ser ut som en Aquanaut.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra hängMichael Douglas med vad som ser ut som en Aquanaut.
![]()
Excuse me if I pukeNedtonat är Offsets grej.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är väl bara att bidra med något roligare?Ganska tråkig tråd det här egentligen. Rolex, PP och AP. Oftast samma modeller också.
Sten och Statham med Panerai respektive en Sub gissningsvis.
![]()
Baserat på den enda kronan man ser på bilden? Jag skulle vilja säga att det är en sub.Det är en Paul Newman![]()
Det är en Paul Newman![]()
Baserat på den enda kronan man ser på bilden? Jag skulle vilja säga att det är en sub.
Det är en Paul Newman![]()
Baserat på den enda kronan man ser på bilden? Jag skulle vilja säga att det är en sub.
Högst tveksamt att det där är en PN. Dessutom finns det väl knappast någon som är så dum att de kör den under en filminspelning av den här kalibern.Har inte sett filmen så jag vet minsann inte.
Man har ju sett bilder på Statham med en hel drös olika Rolexar och annat.
Jag gissade bara och jag gissade också sub @Sjobedan!
Det må så vara men det jag har sett av JS är att han brukar ha sin PN, men kan ha fel. Egentligen ganska ointressantHögst tveksamt att det där är en PN. Dessutom finns det väl knappast någon som är så dum att de kör den under en filminspelning av den här kalibern.
Statham äger inte ens en Paul Newman, så vitt jag vet?Det må så vara men det jag har sett av JS är att han brukar ha sin PN, men kan ha fel. Egentligen ganska ointressant
Statham äger inte ens en Paul Newman, så vitt jag vet?
Han verkar gilla Panerai rätt mycket, såg filmen Death Wish nyligen, mycket Panna med därJohn McClane med Panerai.
![]()
Han verkar gilla Panerai rätt mycket, såg filmen Death Wish nyligen, mycket Panna med där
FuglyDavid med en Tudor BB Chrono på bund.![]()
Världens i min mening snyggaste man borde kunna matcha klocka bättreDavid med en Tudor BB Chrono på bund.![]()
Han får nog rätt bra pröjs av Tudor som deras ambassadör för att hypa den modellenVärldens i min mening snyggaste man borde kunna matcha klocka bättre![]()
Bilden ovan är värd rätt mycket pengar...Han får nog rätt bra pröjs av Tudor som deras ambassadör för att hypa den modellen![]()
Onekligen, lär hjälpa Tudor sälja klockor rätt skapligtBilden ovan är värd rätt mycket pengar...