Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Salvador Dali målar..Ganska tråkig tråd det här egentligen. Rolex, PP och AP. Oftast samma modeller också.
Klass
Moser et cie
Riktigt dåligt! Kan tycka att ett av världens mest framstående universitet borde filtrera sådant... eller åtminstone den som publicerade studienInte en känd person, dock Cambridge University. Zoomar man in kan man till och med se vem dom "lånat" bilden från. Klass...
Statham äger inte ens en Paul Newman, så vitt jag vet?
Ber om ursäkt till folket, hade fel Blandade ihop det med Adam Levine som har en Newman
Ingen av dom där är en Paul Newman, så vitt jag ser?Han har en vintage Paul Newman black dial Rolex Daytona samt Daytona 6263 Big-Red.
Konstigt, såg nånstans att han hade en PN annars det kan vara 6265 ”small red”Ingen av dom där är en Paul Newman, så vitt jag ser?
Usch...Mark Wahlberg verkar gillade isade klockor, här med en Nautilus
Bund är underskattat. Jag tycker det är riktigt snygg, där det passar.David med en Tudor BB Chrono på bund.
Funkar på Marky MarkUsch...
...and the funky bunchFunkar på Marky Mark
En väldigt tveksam outfit
Vad har Biver på sig här?
Svårt att se på den bilden men jag tycker alltid jag ser honom med Hublot.
Vad har Biver på sig här?
...men den sitter ju heeelt på sniskan? Ser inte klokt ut!Klär honom väldigt bra!
Ja, han har den lite löst....men den sitter ju heeelt på sniskan? Ser inte klokt ut!
Är inte det där Hot Ones?Stone Cold Steve Austin på First we feast med en Sinn U1 på zulu. Klär honom väldigt bra!
Svar ja. (Men producerat av First We Feast).Är inte det där Hot Ones?