• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Är det bara jag som tycker mig se Daniel Roth dyka upp mer och mer på kändisar (för det är det va?)

858132E3-0F23-4BB4-A5A8-F237CB43CF9E.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Det känns väldigt 2020 att vi inte kan ha bilder på tjejer med klockor utan att vara gubbsjuka töntar

Och det finns förstås inga kvinnor som tycker vissa manliga skådespelare ser bra ut, trots att de inte är i samma ålder som de själva?
Skillnad på bild och bild också. Knappast en vanlig ”random” bild som kommenteras. Känns som Scarlett själv spelar på sin sexighet ganska duktigt här. Framhäver ju sin byst och bh mer än klockan imo. Känns osannolikt att hon själv skulle bli ”kränkt” om att man anser henne sexig baserat på denna bild
 
  • Like
Reactions: Man

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Skillnad på bild och bild också. Knappast en vanlig ”random” bild som kommenteras. Känns som Scarlett själv spelar på sin sexighet ganska duktigt här. Framhäver ju sin byst och bh mer än klockan imo. Känns osannolikt att hon själv skulle bli ”kränkt” om att man anser henne sexig baserat på denna bild
Eller så kan hon få ha på sig vad hon vill utan att det ska innebära något?
 

Brohuvud

Breitling
Det känns väldigt 2020 att vi inte kan ha bilder på tjejer med klockor utan att vara gubbsjuka töntar

En makalöst vacker och tillika framgångsrik kvinna.

Vad är det för fel med att vara impad av det? Jag tycker Scarlet är sjukt cool OCH snygg. Vad är problemet, utveckla gärna?

Om du är mer impad av en stålklump på armen än av henne säger det ganska mycket.
 

tossefar

Cartier
En makalöst vacker och tillika framgångsrik kvinna.

Vad är det för fel med att vara impad av det? Jag tycker Scarlet är sjukt cool OCH snygg. Vad är problemet, utveckla gärna?

Om du är mer impad av en stålklump på armen än av henne säger det ganska mycket.
Du får vara hur impad du vill, men vad menar du att det tillför frågan om vad hon var på armen?
 

Urtyp

Audemars
Förslag. Tjöta vidare om det här på Twitter eller Flashback, alternativt dra PM till berörda parter och så får tråden återgå till ämnet.
Jag postade för jag tyckte klockan såg väldigt biffig ut och inte i linje med hennes övriga stil på bilden. (Vilket jag då gillade eftersom jag är en pervers jävel). Var nyfiken då jag trodde att det möjligen var en personlig klocka och hon kanske har ett genuint klockintresse.
Har ändrat bilden och ska tänka på vad jag postar i framtiden så vi slipper den dåliga stämningen. :meh:
 

Man

Rolex
Jag postade för jag tyckte klockan såg väldigt biffig ut och inte i linje med hennes övriga stil på bilden. (Vilket jag då gillade eftersom jag är en pervers jävel). Var nyfiken då jag trodde att det möjligen var en personlig klocka och hon kanske har ett genuint klockintresse.
Har ändrat bilden och ska tänka på vad jag postar i framtiden så vi slipper den dåliga stämningen. :meh:
Det var knappast du som orsakade dålig stämning. Om du säger att du ska exkludera en viss kategori nu så blir du säkert anklagad för diskriminering av PK-maffian... :D
 

chtfse

Cartier
Skärmavbild 2020-10-01 kl. 11.41.55.png


Patrick Mahomes rockar Batgirl. Ingen aning vem han är... (dök upp i dagens Aftonblaska och var tvungen att klicka).
 
Topp