Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste vara mer vattentät än en ubåtVad har Michael Jai White för förskräcklig klocka runt handleden?![]()
![]()
Apful, ser mest ut som en Invicta på sterioderVad har Michael Jai White för förskräcklig klocka runt handleden?![]()
![]()
Måste vara mer vattentät än en ubåt
Var tvungen att kolla upp den. 48 × 16 mm och hela 100 m WR. Tomma tunnor skramlar mest.
Det har du rätt i. Men jag orkar inte gräva mer. Ögonen svider fortfarande efter igår. Det är väl fortfarande en Invicta åtminstone?Hmm.. jag är inte så säker på att det är den referensen. Det ser ut att vara svarta ringar runt kronograf-subdialsen, samt en logga med svart text på urtavlan..
Nej det där är @martaSM30Ramlade över den här bilden från 1982. Drottning Elizabeth II med en Omega De Ville Ladymatic.
![]()
Precis, bild tagen på mig förra höstenNej det där är @martaSM30