Hej KS!
Ser att forumet har haft ett antal Sinn passarounds genom åren, dock aldrig med deras (i mitt tycke) coolaste modell, 104 St Sa I. Så jag tycker vi satsar på en sådan
Info på Sinns hemsida: https://www.sinn.de/en/Modell/104_St_Sa_I.htm
Ni vet säkerligen vad en passaround är, så jag sparar förklaringen till er som mot förmodan inte gör det i PM.
Om intresset finns kommer klockan att beställas från AD i Sverige, @ERIKSON URHANDEL , och kommer att komma på länk (då vinnaren kanske inte vill ha den på ett sunkigt läderband efter testet) Vi får dock ett svart eller brunt läderband (original) som Erikson sponsrar med. Det kommer dock bara vinnaren få.
De namn som är fetstilade är bekräftade deltagare.
Platser:
1: @TobiasD
2: @Mcgregor
3: @Orco
4: @Azaz
5: @Strindberg
6: @Pete11
7: @Dreas89
8: @Nedro
9: @Kinglolle
10: @Cristian
11: @pankhurst
12: @Jaspero
13: @Dennta
14: @MaBr
15: @Seikosthlm
16: @Neck of Steel
17: @curler2
18: @Svanis115 - VINNARE, GRATTIS!
19: @engst
20: @Pez-79
Platser: 20
Pris: 625kr
Ser att forumet har haft ett antal Sinn passarounds genom åren, dock aldrig med deras (i mitt tycke) coolaste modell, 104 St Sa I. Så jag tycker vi satsar på en sådan
Info på Sinns hemsida: https://www.sinn.de/en/Modell/104_St_Sa_I.htm
Ni vet säkerligen vad en passaround är, så jag sparar förklaringen till er som mot förmodan inte gör det i PM.
Om intresset finns kommer klockan att beställas från AD i Sverige, @ERIKSON URHANDEL , och kommer att komma på länk (då vinnaren kanske inte vill ha den på ett sunkigt läderband efter testet) Vi får dock ett svart eller brunt läderband (original) som Erikson sponsrar med. Det kommer dock bara vinnaren få.
De namn som är fetstilade är bekräftade deltagare.
Platser:
1: @TobiasD
2: @Mcgregor
3: @Orco
4: @Azaz
5: @Strindberg
6: @Pete11
7: @Dreas89
8: @Nedro
9: @Kinglolle
10: @Cristian
11: @pankhurst
12: @Jaspero
13: @Dennta
14: @MaBr
15: @Seikosthlm
16: @Neck of Steel
17: @curler2
18: @Svanis115 - VINNARE, GRATTIS!
19: @engst
20: @Pez-79
Platser: 20
Pris: 625kr
- Intresse anmäles här i tråden eller via PM, när alla platser är tagna och jag erhållit betalning från samtliga deltagare kommer klockan beställas från AD.
- Därefter testar varje deltagare klockan i en vecka, skriver ett par rader i tråden om vad hen tycker om klockan (+ bilder såklart). Och skickar den vidare till näste man/kvinna på listan.
- Vi vill att du som testare är aktiv, så bomba gärna med bilder / tankar om klockan här i tråden så vi får se lite av vad klockan får vara med på
- Man får bära klockan som vanligt, men undvik situationer där den kan skadas/repas mer än vanligt och var försiktig med den.
- Efter samtliga deltagare har testat klockan ska den skickas tillbaka till mig.
- Sedan lottas klockan ut till en lycklig deltagare med hjälp av någon lotterishow på TV eller liknande så att inget fusk sker.
Senast ändrad: