Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ska jag se till att du får kissa lite...En Daytona 6263 Paul Newman hade vart kul att se. Och en Explorer 1655 hade ju fått en att kissa lite i byxan...
Sa du Wettex?En Daytona 6263 Paul Newman hade vart kul att se. Och en Explorer 1655 hade ju fått en att kissa lite i byxan...
Kul! Bjuder in dig till PM gruppen.Trevligt! Kan möjligtvis haka på!
@Norrlänningen dyker väl förhoppningsvis upp och tar med sig sin feting.Nån som ska dit som möjligtvis kommer ta med sig en Royal oak?
Grymt Ian! Tror vi känner varandra?Hej, Jag är ganska nyligen intresserade av klocker. Här bara ett riktiga klock, en Seiko 7009-7089 från 1973, min farfars. Skulle gärna träffa er som verkligen kan klocker! Intro finns här
Klocksnack är farligt både för fritiden och plånbokenHaha det var nån tid innan jag var säkert! Fan vilken kollektion du har!
Klocksnack är farligt både för fritiden och plånboken
Vi får ta en öl nån kväll och snacka klockor!