• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

intressekoll GTG Jönköping

Robbanc76

Cartier
Eftersom jag bor i Jönnet så är jag självklart intresserad av en GTG.. Om tid och datum passar.

Hur många på KS bor i Jönköping?
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Off topic men har du kvar din Explorer? Fortfarande nöjd?
Det har jag, den är grym!
Bild från imorse!
806E3CA7-8B43-4294-9A2A-6F4EBA8BDF65.jpeg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Står att flera är i 25-30års åldern i denna tråden. Om så är fallet och samma personer är born and raised i jkpg borde man ju veta vilka vederbörande är, utan att veta. Större än så är det ju inte 036, lite kul:D
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Verkar som att vi ändå är en ca 10 intresserade. Jag kan tyvärr inte styra upp något du jag knappt hinner med vardagen som det ser ut just nu med extremt mycket studier, jobb och dylikt.
Men om det finns någon som känner sig manad att ta kommandot hade det varit super!

För min del hade måndag-torsdagkväll på någon restaurang / bar varit riktigt kul, förutsatt att vi kan få en privat egen hörna där vi kan snacka klockor ostört :)
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Jag är i Jönköping i ca 2 veckor framöver, jobbar visserligen en hel del men ska nog kunna få lite tid över!
 
Topp