Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som har nån info om tavlorna? easy rider JS ?Bumpar denna tråden med en fråga. Vilka tavelalternativ finns till ref. 170xx? Går det att få med arabiska index eller finns bara stick och romerskt? Vilka färger finns?
Ingen som har nån info om tavlorna? easy rider JS ?
Tack för svar! Romerska gissade jag att fanns men hur är det med arabiska tavlor? Har för mig att jag sett det på nån bild men kan ha varit nån specialmodell.Hmm, vågar inte säga hundra angående index, tror det går att få med romerska, har för mig att jag sett det på nyare ex. Gällande färg så är det silver, blå och svart i standard.
Jo romerska finns. Men arabiska vete fan om jag sett. Har du vägarna förbi Rob så har de en katalog med tillgängliga tavlor. Borde även finns en referensguide på tex TRF med de olika tavlornaTack för svar! Romerska gissade jag att fanns men hur är det med arabiska tavlor? Har för mig att jag sett det på nån bild men kan ha varit nån specialmodell.
Romerska gissade jag att fanns men hur är det med arabiska tavlor?
Där är ju den jag tänkte på men det är ju en day-date. Jag har mailat ROB-1832 , de borde ha koll på vilka tavlor som finns till 170xxArabiska: https://klocksnack.se/threads/day-date-tråden.16361/#post-302223
Iof. som du sa, 'lite' special.
3300 för tavelbyte och nya visare.Tack och bock för ett bra inlägg. Man kanske skall skaffa sig en vit tavla till våren. Någon som vet vad det ligger på hos Rob E?
/John R
3300 för tavelbyte och nya visare.
Dags för en 190xx?Man kanske skulle ta och....
Dags för en 190xx?
Om jag köper en och inte fixar tickandet, köper du den av mig då?Man kanske skulle ta och....
Om jag köper en och inte fixar tickandet, köper du den av mig då?
Ooooh, soft!Gladeligen, om jag inte knipit en redan.