Safor
Basic
Det är bara att pressa in inga problem. [emoji41]Hur gör man med bandstiften?
Tänker då på att Seikos (SKX) är ganska tjocka.
Funkar original eller får man skaffa nya tunnare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara att pressa in inga problem. [emoji41]Hur gör man med bandstiften?
Hur gör man med bandstiften?
Frågan är, får man ut originalen? Jag vågade aldrig pressa in de tjocka stiften.Det är bara att pressa in inga problem. [emoji41]
Pressa ihop OM mellan fingrarna ta fram en tång o dra ut. Tejpa tången först. Lätt. [emoji12]Frågan är, får man ut originalen? Jag vågade aldrig pressa in de tjocka stiften.
Jag löste det med dessa: https://klocksnack.se/threads/officiella-seikotråden.9381/page-158#post-780621
Går det inte med våld använd mer våld!Pressa ihop OM mellan fingrarna ta fram en tång o dra ut. Tejpa tången först. Lätt. [emoji12]
Yes [emoji12] [emoji106]Går det inte med våld använd mer våld! [emoji14]
Nice. Ska nog fixa ett till min Sumo med [emoji41]Beställde precis ett till min Sumo. Blir spännande att se om det är något att ha eller om det kommer vara tjockt nog att irritera mig...
Jag är fortfarande sugen på att testa Obris, men tvärvägrar skapa ett PayPal-konto, vilket verkar vara enda alternativet för leverans till Sverige. Jag hakar gärna på någon annans beställning, kan givetvis swisha på förhand.
Kan skicka ett endast provat rött 22 och ett nytt blått 20 gratis till dig.
Jag fick just hem mitt obris morgan. Det första jag gjorde var att lukta på det. Det luktade faktiskt åt vaniljhållet denna gången. Men det finns ju inget spänne på?!? Ska det vara så? Man får ju t.om välja vilken finish man vill ha på spännet? Jag måste väl ha fått något felaktigt ex?
Klart det ska vara spänne med!Jag fick just hem mitt obris morgan. Det första jag gjorde var att lukta på det. Det luktade faktiskt åt vaniljhållet denna gången. Men det finns ju inget spänne på?!? Ska det vara så? Man får ju t.om välja vilken finish man vill ha på spännet? Jag måste väl ha fått något felaktigt ex?
Jag tycker de är rätt usla och kommer aldrig använda dem.
PMa adress om du vill ha dem.
Tack igen för banden!
Ursäkta väldigt sen recension, det har varit mycket resande och ingen tid att fippla på banden.
Men! Nu är det semester, har provat det blåa i strax över en vecka.
Jag får väl hålla med om att det inte känns helt hundra. Bandet är ganska styvt, och klockan hamnar inte rätt på handleden. Jag var som sagt mest intresserad av att veta om gummi var något för mig eller inte. Stämmer det, som andra säger, att Isofrane är ganska likt så är jag rätt nöjd med att inte ha lagt pengar på ett sådant.
Jag ska köra någon vecka till och se om jag vänjer mig.
Jag tycker de är rätt usla och kommer aldrig använda dem.
PMa adress om du vill ha dem.
Schysst! PM skickat.
Efter en rätt fräck fråga har bandet nu landat i min brevlåda och på min arm.
Spontant intryck efter montering och någon minut på armen är gott, mycket gott och inte långt ifrån Isofranekvalitet.
Lägg ut en köpes på k&s eller beställ hem ett från någon av länkarna i den här tråden...Bump! 20mm Isofrane, Orbis Morgan eller liknande köpes.
Vad händer om man slänger in Crafter Blue's CB01 i ekvationen? Någon med erfarenhet av det?