Riktigt sugen på en vit sån här. Någon som har en bild på vit/silver varianten med gummi? (Mest av intresse - tror jag gillar länken mer.)
Chrisse kör på gummi..
![8ec36a273111a7c54a3fc8f12f91fec8.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Ftapatalk.imageshack.com%2Fv2%2F14%2F10%2F17%2F8ec36a273111a7c54a3fc8f12f91fec8.jpg&hash=9873b2b82c4cfd73796359275b0717b0)
![e4c684107e0b35b26625ce2f8a92848d.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Ftapatalk.imageshack.com%2Fv2%2F14%2F10%2F17%2Fe4c684107e0b35b26625ce2f8a92848d.jpg&hash=d76c9df31c88d19b9aaeb4439ddc7a02)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt sugen på en vit sån här. Någon som har en bild på vit/silver varianten med gummi? (Mest av intresse - tror jag gillar länken mer.)
Jag har kvar min och så får det förbli. Är fortfarande väldigt nöjd.Har alla ingys sålts ut från forumet?
Tyvärr inte, vad jag vet. Hade själv gärna haft läder till den! Finns nån snubbe i Spanien som skulle göra custom men verkade inte som det blev några leveranser.Någon utav alla ni ingy 3239 ägare som vet om det finns några sköna läderband till denna ännu?
IWC original eller eftermarknads? För som jag har förstått det är det smalare mellan bandhornen än större ingys?
Gummi finns ju så borde inte vara problem med läder tycker man ju! Men försökt hitta utan framgång...Tyvärr inte, vad jag vet. Hade själv gärna haft läder till den! Finns nån snubbe i Spanien som skulle göra custom men verkade inte som det blev några leveranser.
Mycket möjligt att det var den killen. Hemsidan känns igen. Lite just möjligheten att flippa runt med olika band som hindrar lite för en köp...Det kan inte ha varit den som Johnne pratar om? http://www.jacobstraps.com/js2c-correas-iwc-ingy-alligator.html
Frågan är inte om vår egen läder Jesus cheepo63 kan få till något här?
Stämmer. Den sidan jag pratade om.Det kan inte ha varit den som Johnne pratar om? http://www.jacobstraps.com/js2c-correas-iwc-ingy-alligator.html
Frågan är inte om vår egen läder Jesus cheepo63 kan få till något här?
Mycket möjligt att det var den killen. Hemsidan känns igen. Lite just möjligheten att flippa runt med olika band som hindrar lite för en köp...
Mycket smidigt att korta länken, underbart med annat ord! Kanske Chrisse kan berätta hur gummit satt fast. Vill minnas att du hade gummi?Smidigt, byta länk och korta/förlänga i en handvändning då nästan?
Hur har gummibandet löst detta? Någon metallhylsa med stopp i eller likande kanske? Får hålla tummarna att IWC släpper lite läder till den snart, tror 323906 hade gjort sig sjukt bra med ett lite lätt slitet brunt läder.
Sitter på samma vis.Mycket smidigt att korta länken, underbart med annat ord! Kanske Chrisse kan berätta hur gummit satt fast. Vill minnas att du hade gummi?
För mig var det tvärtom. Klockan gör sig i min mening inte alls bra på bild. Lever inte länken upp till förväntningarna får du nog svårt att hitta någon länk alls som gör det. Sedan vikten är densamma som exempelvis en sub. Fick du testa den med länken justerad till din handled? Det gör en stor skillnad.Hade tänkt mig att skaffa en sådan nu när jag tar min civilingenjörsexamen till sommaren, har sett så många fina bilder på den men när jag var och testade den på NK så levde den inte alls upp till förväntningarna. Är det någon som har känt samma? Aldrig tidigare har jag testat en klocka med förväntningar och blivit så här besviken. Känslan overall, tyngden, ptja... jag är inte lika kär längre.
Det funkar. Ca 5,1k kolla tidigare i denna tråd. Patrik Sinn hade fått svar från NymansEn helt sinnessjukt fin klocka, och kanske min nästa? Är det någon som vet om det tillåts tavelbyte på dessa? Och eftersom det är ett ETA-verk i, kan Rob E serva en sådan?
Det funkar. Ca 5,1k kolla tidigare i denna tråd. Patrik Sinn hade fått svar från Nymans
3500 tror jag att jag läst i någon tråd här på ksNågon som har koll på vad ett gummiarmband kostar?
Tack! Trevlig recension. Har länge varit en sucker för integrerad länk men utbudet är knapert, minst sagt... Denna är eg en av två som jag funderar på. En polare sade dock att IWC var skräp. Jag har ju svårt att ta det på allvar, men upplever du att kvaliteten är bra, även bortsett från designen? ETA känns ju gediget och tryggt.