Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag började fråga om graden av modifiering och även exakt vilka modeller som har tavlor från Pateks tavelfabrik men de som var där från IWC hade inte den infonTack för ett trevligt reportage. OCD-frågan glömde du väl av att ställa - alternativt har glömt svaret på...
Här kommer en Ingy och en kniv.
![]()
Tackar!Synnerligen trevligt att du delar med dig!![]()
![]()
Mums! Här kommer min 3713. Snyggaste klockan IWC gjort.
Schysst!![]()
En höst bild tagen i september förra året på min gamla Dweller-Killer!
Samling är lite av en överdrift. Men en duo får man ihop.![]()
Då är vi i samma livssituation IWC-mässigt du och jagTrevligt skrivet! Låter som en helt fantastisk kväll. Äger ingen IWC. Men jag har provat en Ingenieur...![]()
Säker på att du inte vill vara med och tävla![]()
Utom tävlan: Dubbelstöten! Ingy Laureus och Mark XVI, Spitfire.
Jag kommer posta 1bild i timmen tills jag får bekräftat att jag vinner!![]()
De släppte en 36mm pilot precis. Arvet från B-uhr vilar tungt över deras flygare.Idag skulle jag inte köpa en ny IWC, jag tycker de gör alldeles för blaffiga dinkor även om det finns några undantag. Tänk om IWC gjorde ett skönt handuppdraget ur omkring 38-38mm med lång kraftreserv och i pilotstil samt inte så jäkla tjockt.......
![]()
Bra kämpat alla! Men @Johnne vann!!!IWC är trevliga doningar! Lite som jag skulle kunna tänka mig som jag testat under året
![]()
![]()
![]()
Och min egen kelgris ingy 323902
![]()
![]()
Man skall vara väldigt försiktig med att polera - i synnerhet vintage. Vill ju inte tappa värde.Btw, du borde nog putsa morakniven!
Jävla humbug!!! Du orkade inte titta bakåt i tråden bara! Fan ! Jag tar tillbaka... Jävla skittråd!!!Tackar!
Schysst!
Då är vi i samma livssituation IWC-mässigt du och jag
Säker på att du inte vill vara med och tävla
De släppte en 36mm pilot precis. Arvet från B-uhr vilar tungt över deras flygare.
Bra kämpat alla! Men @Johnne vann!!!
Kom med adressen i ett PM så kommer en liten present![]()
Sluta gnäll. Inte ett enda mutförsök från din sida så skyll dig själv!Jävla humbug!!! Du orkade inte titta bakåt i tråden bara! Fan ! Jag tar tillbaka... Jävla skittråd!!!
;-p
Så jävla kass tråd...Sluta gnäll. Inte ett enda mutförsök från din sida så skyll dig själv!
Tack! Håller med, 3270 var braTrevligt deluxe. Pilot Mark XVIII ”Le Petit Prince” ref 3270![]()
Vassego, trevligt att du gillar!!! Nästa år kanske jag klipper en IngyTack så mycket @Gummo för den trevliga nyckelringen! Kommer få äran att hålla min bilnyckeln och en liten spyderco lady bugg
Återkommer igen, tack!
![]()
Klart du gör!Vassego, trevligt att du gillar!!! Nästa år kanske jag klipper en Ingy![]()