• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jacob

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpte precis en manuell Zodiac av Jacob. Han skickade den i förväg för påseende några dagar, så att jag kunde kika på den innan jag bestämde mig för köp eller inte, vilket såklart verkligen uppskattas. 100 % goodguy!
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Grymt bra dialog, extremt snabb betalning och framförallt en riktigt bra och skön kille, 100% goodguy!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Just sålt en klocka till denna gentleman, snabb och mycket trevlig kommunikation. Stålar blixt snabbt på plats...... Allt helt super!

True Goodguy! Rekommenderas!

Mvh
Micke E
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort flera affärer med Jacob och rakt igenom en otroligt bra goodguy!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt IGEN till denna trevliga killen, igen, inga som helst problem! :)

Kan helt klart rekommenderas!

Mvh
Micke E
 

Ervid

Omega
Som ny här är man lite orolig och frågvis. Fick ett fantastiskt bemötande av Jacob. Vi körde en klassisk byteshandel och affären gick ruggit smidig åt båda håll.
Snabba svar och beslut.

Rekommendera stark.
Jacob är för mig en riktig GOODGUY
 

Cullis

Breitling
Köpte en Cartier Santos av grymme Jacob, som var vänlig att hålla den en månad, tills jag fått lön – helt utan handpenning. Angående skicket hade Jacob berättat att det sannolikt fanns ytliga små bruksmärken, men jag kan inte se något. Klockan är i strålande skick. Jacob skickade omgående när pengarna var inne. Dessutom mycket trevlig att snacka med. Rekommenderas på alla sätt.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort flertalet affärer med denna herre, har ständig kontakt (varken sig man vill eller ej ;) ) Aldrig några konstigheter, och skulle utan tvekan låta jacob vara kattvakt, klockvakt eller godsvakt... Rakt igenom ett fantastiskt Kolmårdstroll!
 

mosse

Omega
Köpte en klocka av Jacob. Jag hade bett honom höra av sig när han skulle flippa vilket han gjorde. ca 30 min efter betalning så får jag en bild med kolli-ID:t. Det kallar jag rekordsnabbt! Trevlig och bra säljare! Goodguy!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
En mycket trevlig affär med Jacob, supertrevlig kille och betalning snabbare än sparris kokar. Inget annat än 100% good guy!!!
 
Topp