• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Polaris -18 prissänkt

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
60000
Returpolicy
Nej, klockan har över 2 års garanti kvar.
Bilder Skickat
  1. Ja
Skynda om du vill ha henne! På måndag går hon i inbyte!!! Då blir hon betydligt dyrarepreowned...

Testar nu att sälja min JLC Polaris. Otroligt vacker klocka, vattentät till 100m med över 2 års garanti kvar. Inköpt av mig på nymans ur Q2 2018. Listar 82500kr på @Nymans Ur 1851 https://www.nymansur.com/sortiment/...s/q9008180/jaeger-lecoultre-polaris-automatic
Prisbump! Tidigare 65 000 nu ynka 60 000kr
Allt som kom med köpet kommer med klockan. Box och cert mm
Skickar även med ett JLC kalvskinns band och viklås som bara det listar över 5000k och ett par manchettknappar från JLC
3C2D3061-EF83-4AFA-A5EB-2EA2FDA37A7A.jpeg
E35B9E2D-6A9E-40BE-9C59-C2709E15C161.jpeg

Otroligt bra klocka. Säljes för jag fått köpa en annan och då måste denna lämna.
CD6E5706-6C7E-4E21-B65D-D680CC651444.jpeg

Något oklart? Dra ett PM så försöker vi lösa det. Byten nej tack om det inte är en sportrolex som går att sälja för mer än 65000kr

Hon finns att beskåda hos nymansur from nu, kostar numera 65 000 riksdaler
 
Senast ändrad:
Topp